AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Heisann! Vært litt på flørtern med en fyr jeg kjenner bittelitt den siste uka (sett hverandre hver dag ifb med en hobby). God kjemi, har det morsomt og ler mye sammen. Føler det lå litt i kortene at vi endte opp med å ha sex etter en fest i helga. Sexen var veldig bra, og dagen etter hang vi litt utpå. Koste en del. Han virka liksom fortsatt litt keen. Av erfaring fra andre ONS så er man liksom ferdig med sex og evt kosing når man våkner dagen etter. Uansett, jeg reiste hjemover senere på dagen, og har ikke hørt noe siden (annet enn en "like" på en post jeg la ut). Det har gått et par dager. Skal jeg hoppe uti det og sende ham en melding? Hadde det ikke vært for at jeg vet at jeg kommer til å se ham igjen snart, så hadde jeg bare gjort det. Jeg liker egentlig å være litt frampå, men føler ofte at det ødelegger litt for meg. Orker ikke at ting skal være kleint neste gang hvis en melding fra meg er uønska, men det er vel bare å bestemme seg for at det ikke skal være det. Jeg er egentlig ikke ute etter et forhold med fyren, da han er ganske mye yngre enn meg og livene våre passer ikke helt sammen. Det var bare overraskende bra sex, og det utrolig deilig å bli tatt på igjen. Har hatt tørke på 8 mnd etter et brudd som var ganske tøft for meg, så det var deilig å kjenne på litt spenning sammen med en helt annen igjen. Hadde vært gøy med en gjentakelse 😁 Hvordan går jeg fram? Forslag til meldinger? Anonymkode: 57071...1d7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon, kunne skrevet innlegget selv med unntak av at jeg ikke nødvendigvis kommer til å se han igjen. Masse kos og gøy på morgenen og formiddagen også. Men i motsetning til deg har jeg valgt å ta stillheten som avvisning og går videre. Om en mann er stille i dagene etter sex, vel du får ikke noe klarere «ikke interessert» enn det. Har alltid fått melding etter sex av menn som har vært interessert, med en forsikring om å se meg igjen. Så jeg anbefaler ikke å sende, vent i det minste i noen uker Anonymkode: 6143c...375 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Jeg sender alltid en melding om takk for en hyggelig kveld. Jeg er kvinne. Jeg gidder ikke å vente på at en mann skal ta første initiativ. Anonymkode: 5fdd1...0ed
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon, kunne skrevet innlegget selv med unntak av at jeg ikke nødvendigvis kommer til å se han igjen. Masse kos og gøy på morgenen og formiddagen også. Men i motsetning til deg har jeg valgt å ta stillheten som avvisning og går videre. Om en mann er stille i dagene etter sex, vel du får ikke noe klarere «ikke interessert» enn det. Har alltid fått melding etter sex av menn som har vært interessert, med en forsikring om å se meg igjen. Så jeg anbefaler ikke å sende, vent i det minste i noen uker Anonymkode: 6143c...375 Jeg tenker egentlig det samme. Hvis han er keen hadde han gitt lyd fra seg liksom. Så jeg tenker egentlig at jeg ikke kommer til å ta kontakt, men syns det er litt gøy å høre hva andre syns Takk for svar! Anonymkode: 57071...1d7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tenker egentlig det samme. Hvis han er keen hadde han gitt lyd fra seg liksom. Så jeg tenker egentlig at jeg ikke kommer til å ta kontakt, men syns det er litt gøy å høre hva andre syns Takk for svar! Anonymkode: 57071...1d7 Bare hyggelig, husk at du ikke er feig som ikke gir lyd, du viser bare selvrespekt Håper du hører noe fra han da i løpet av de neste dagene da 🥰 Anonymkode: 6143c...375 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Slik jeg tolker deg ønsker du en FWB og ikke et forhold. Da burde du være ærlig og åpen om det neste gang dere prater sammen. Du kan gjerne ta initiativ til å møtes/prates. De fleste unge menn vil være åpne for det. Anonymkode: 9fbec...ee8 1
MiniMjau Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 Hvor lenge er det til dere møtes igjen da? Om det er snakk om noen dager før dere sees med felles hobby, så hadde jeg kanskje droppet melding, med tanke på at du ikke er ute etter foehold heller. Men du kan jo sende han melding samme dag og høre om han skal dit, og at dere sees da. Og så er du blid, hyggelig og oppmerksom når dere er sammen der. Tenker det holder
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Blir det ikke mer kleint å møtes igjen uten å vite hva den andre la i det som skjedde? Da hadde jeg slitt maks med å vite hvordan jeg skulle oppføre meg mot han. Om man later som ingenting så virker man jo uinteressert og kan fort ødelegge for at det skjer noe mer tenker jeg. Men nå er ikke jeg av typen som går til sengs med noen uten å være veldig bevisst på hva det betyr eller ikke betyr. Anonymkode: 83a40...cad 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Blir det ikke mer kleint å møtes igjen uten å vite hva den andre la i det som skjedde? Da hadde jeg slitt maks med å vite hvordan jeg skulle oppføre meg mot han. Om man later som ingenting så virker man jo uinteressert og kan fort ødelegge for at det skjer noe mer tenker jeg. Men nå er ikke jeg av typen som går til sengs med noen uten å være veldig bevisst på hva det betyr eller ikke betyr. Anonymkode: 83a40...cad Næsj, det betydde vel ingenting. Det var ikke kleint dagen etter, så ser ikke for meg at det blir kleint når vi ses igjen neste uke. Jeg er generelt en lite klein person! Nå har det uansett gått noen dager og den initielle "shit, det var digg med sex igjen"-highen har gitt seg, og jeg har egentlig ikke noe behov for å sende melding. Så får vi heller se hva som skjer - eller ikke skjer - neste gang vi ses Anonymkode: 57071...1d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå