AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Del Skrevet 1. juni 2021 Hei Kjopte min forste bil for 10 år siden brukt. Nå har den takket for seg og jeg skal ha ny. Har sett for meg en, men denne er 8 timers kjøretur. Greit det å ta tog og ta den med hjem. Problemet er om det er noe skjulte feil eller mangler, og jeg må bruke reklamasjonsretten, må jeg da kjøre helt tilbake dit og levere den for å få den fisket. Dra hjem og vente noen dager til når den er fikset og kjøre tilbake??? Høres dumt og slitent ut. Hva med bilen har skjulte feil som gjør at den ikke kan kjøre i det hele tatt? Så skal den fraktes 8timers?? Skjønner ikke greia, er det noe jeg har misforstått? Anonymkode: a6c83...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. juni 2021 #2 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Ja, du må i utgangspunktet gi selger sjsnse til å rette feilen. Men det vil normalt lønne seg for vedkommende at du får rettet der du er. Endret 1. juni 2021 av Brunello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Del Skrevet 1. juni 2021 Det er ikke fra privatperson, men bilforhandler. Hva om de ikke har en forhandler her jeg bor eller samarbeid med verksted her? Anonymkode: a6c83...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 1. juni 2021 #4 Del Skrevet 1. juni 2021 Kan du ikke bare spørre hvordan det i praksis foregår dersom du skulle være så uheldig at det er mangler på bilen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå