Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere hadde Zalando gratis levering. Den siste tiden har de varierende fraktkostnad uavhengig av hvor mye man shopper. La inn varer for 800 kr, og de la på 35 kroner for frakten. En annen gang 25 kr. 

Noen andre som har opplevd dette?

Skrevet

Nei, her er det gratis frakt ved bestillinger over 229. Finnes vel langdistanse varer man må betale ekstra for og hjemlevering men ellers gratis. 

Jeg shopper ganske mye på Zalando og har ikke opplevd at jeg må betale for frakt når jeg handler for mer enn 229. Var en gang men da var det langdistanse eller hva det er.

• Liker 1
Skrevet

Du er sikker på at du ikke har valgt hjemlevering? Jeg har hatt en del hjemlevering under pandemien, og da har jeg betalt 25 kroner, ellers er det gratis da jeg alltid handler for alt for mye penger😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke betalt for frakt hos Zalando, men handler for minst en tusenlapp pr gang som regel. Men i det siste har jeg huket av for at jeg ønsker hjemlevering, og det koster 25,- kr. Kan du ha huket av for det uten å legge merke til det? Det er veldig behagelig å få pakken hjemlevert for så liten sum :) 

Anonymkode: 30888...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...