AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Del Skrevet 1. juni 2021 Så lenge det er snakk om en båt av omtrent denne typen? Anonymkode: aa8e7...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Del Skrevet 1. juni 2021 Nei. Bare å gi navn! Anonymkode: a329d...97c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Del Skrevet 1. juni 2021 Trodde det var helt normalt jeg. Ettersom det betyr ulykke å skifte navn på en båt, vil jeg tro det i hvert fall må være noe negativt i å ikke gi navn i det hele tatt? 😄 Anonymkode: 245d7...e3c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Del Skrevet 1. juni 2021 Er jo helt vanlig at båter har navn 🤷🏼♀️ Anonymkode: af5a7...2e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 2. juni 2021 #5 Del Skrevet 2. juni 2021 Har ikke alle båter navn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Del Skrevet 2. juni 2021 Knirke skrev (1 minutt siden): Har ikke alle båter navn? Alle båter kan ha navn, men bare de som må registreres i skipsregisteret må ha navn. Anonymkode: 394f9...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 2. juni 2021 #7 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så lenge det er snakk om en båt av omtrent denne typen? Anonymkode: aa8e7...f1f Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 2. juni 2021 #8 Del Skrevet 2. juni 2021 Som forrige AB nevner er det kun de som skal registreres som MÅ ha navn. Men skal man ha VHF (lisensiert) i båten så bør man og ha navn. Og for alle praktiske formål rundt bruk og maritime tradisjoner så bør båten ha ett navn. Det er altså ikke teit å gi båten navn. Men når en begynner å kalle båten "Hanne 3", "Cozta Plenty 5" osv så begynner jeg alltid å lure på hva som skjedde med den forrige... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #9 Del Skrevet 2. juni 2021 Mer vanlig å gi båten navn enn å ikke gi den navn? Sånn sett burde vi jo gi bilene våre et navn. Puffe-Berta❤️ Anonymkode: 481b7...781 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Del Skrevet 2. juni 2021 nomore82 skrev (2 minutter siden): Som forrige AB nevner er det kun de som skal registreres som MÅ ha navn. Men skal man ha VHF (lisensiert) i båten så bør man og ha navn. Og for alle praktiske formål rundt bruk og maritime tradisjoner så bør båten ha ett navn. Det er altså ikke teit å gi båten navn. Men når en begynner å kalle båten "Hanne 3", "Cozta Plenty 5" osv så begynner jeg alltid å lure på hva som skjedde med den forrige... Du vet det er ille, når det er nr 5.. Men jeg syns du skal kjøre på jeg, ts! Blås i regler og hva andre gjør, bare å gi navn! Anonymkode: bbb07...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. juni 2021 #11 Del Skrevet 2. juni 2021 Ja, hvis den er under 50 fot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #12 Del Skrevet 2. juni 2021 Selvsagt er det ikke teit å gi båten navn. Til og med robotgressklippere får jo navn. Kjør på! Anonymkode: 2505e...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othea Skrevet 5. juni 2021 #13 Del Skrevet 5. juni 2021 Morsomt med navn da👍 Jeg har navn på leiligheten og bilen min selv🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå