Sesao Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 (endret) Ønsker tips til en bra hundeseng. Gjerne med bilde og link😄🦮🐫 Er til en golden retriever. Endret 31. mai 2021 av Sesao
Sesao Skrevet 31. mai 2021 Forfatter #2 Skrevet 31. mai 2021 Sesao skrev (Akkurat nå): Ønsker tips til en bra hundeseng. Gjerne med bilde og link😄🦮🐫 Er til golden retriever, med tanke på størrelse😄
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Troyamin skrev (3 timer siden): Henry Wag Hundeseng Anbefaler ikke denne mtp ledd Husk at hunden din skal opp og ned fra denne flere ganger om dagen, og for oss som har denne rasen, er det lurt å ta alle forbehold som vi kan Jeg kan på det sterkeste anbefale seng fra disse: Hundeseng | Ambient Lounge (ambient-lounge.no) Anonymkode: 04f90...018 1
Julie Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 Har denne i største størrelse til trekløveret mitt. Edruelig pris og holder fasongen over tid er min erfaring. Prøvde en rimeligere hundeseng fra Hööks,men der forskjøv fyllet seg etter kort tids bruk. Biabed er også holdbare hundesenger.
SHISHA Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Min bretontispe på 12 år elsker sin ambient lounge seng 👍 Hun har hatt 2 store operasjoner nylig og nyter å kunne legge seg mykt og likevel støttende i alle mulige stillinger, anbefales 👍 https://ambient-lounge.no/pages/hundeseng
Troyamin Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anbefaler ikke denne mtp ledd Husk at hunden din skal opp og ned fra denne flere ganger om dagen, og for oss som har denne rasen, er det lurt å ta alle forbehold som vi kan Jeg kan på det sterkeste anbefale seng fra disse: Hundeseng | Ambient Lounge (ambient-lounge.no) Anonymkode: 04f90...018 Opp og ned av denne?! Den er da ikke flere meter høy!🤣 Den er lett hevet. Noe som gjør at den er luftig og tørker lett. Hunder som er godt pelset bør ikke ha tette, fluffy senger da det kan utvikle eksem og allergi. 1
Min_hund_er_Grå Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler ikke denne mtp ledd Husk at hunden din skal opp og ned fra denne flere ganger om dagen, og for oss som har denne rasen, er det lurt å ta alle forbehold som vi kan Jeg kan på det sterkeste anbefale seng fra disse: Hundeseng | Ambient Lounge (ambient-lounge.no) Anonymkode: 04f90...018 Så hunden din blir bært i trapper, kan ikke gå ned fortauskanten osv? Har forfallet i avl på denne rasen virkelig blitt så ille? At hunden knapt kan løfte labbene? Jeg har ei slik seng. Det er her snakk om en høyde forskjell på 13cm. og vi snakker om en hund som har rasestandard fra 50-61 cm. 1
Million Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 (endret) Her svarer jeg BIA BED. Den er av skai, og kan vaskes med klut og tørkes av ved søl og slikt. Du kan legge et teppe oppi om du vil, eller en liten syntetisk babydyne, så hunden kan "re opp" og ligge på noe. Hunden min har en babydyne oppi sin Bia Bed. Størrelse velger du etter hunderase, Bia Beden kommer i mange størrelser. Til en voksen golden retriever ville jeg valgt nr 6 eller 7. Bia Bed hundeseng finnes i følgende størrelser: Bia 1 45x45x12,5 cm. Bia 2 50x60x12,5 cm. Bia 3 60x70x15 cm. Bia 4 70x85x15 cm. Bia 5 60x70x12,5 cm oval. Bia 6 80x100x15 cm. Bia 7 100x120x15 cm. Endret 1. juni 2021 av Million
Diamant20 Skrevet 1. juni 2021 #11 Skrevet 1. juni 2021 Vi har denne https://www.petxl.no/fantail snug hundeseng i største størrelse til vår golden. Veldig populær!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå