Gjest loveli Skrevet 31. mai 2021 #21 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vet det, men min erfaring etter å ha bodd i flere leiligheter og hus er at utvendige persienner demper sol og varme bedre enn screens. Anonymkode: ab594...114 Aha, jeg forsto det som at du trodde vi her snakket om innvendige persienneting. For da er jeg helt enig i at det funker særdeles dårlig mot varme. Vinduene jeg har innvendig solskjerming på blir som varmeovner hvis jeg glemmer å dra ned persiennene. Flere vinduer hos naboene her har sprukket pga varmeutviklingen. 😅
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #22 Skrevet 31. mai 2021 Noen som har screens med black out effekt? Slik at ingen ser inn? Anonymkode: f69b2...a29
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #23 Skrevet 1. mai 2022 Drar om denne tråden. Vurderer zipscreens da huset blir som et drivhus halve året, nesten ikke mulig å oppholde seg inne, pluss at det blir mørkt å ha innvendige persienner nede hele dagen. Men det er jo fryktelig dyrt og derfor et dilemma. Er det såpass varmeredusende at det er verdt det? Anonymkode: 158e8...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå