Elodi Skrevet 8. september 2005 #41 Skrevet 8. september 2005 Brownies! Passer bra d.... er avhengig av sjokolade
Kristian Skrevet 8. september 2005 #42 Skrevet 8. september 2005 (endret) Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? Hmm, og jeg som ikke har noe særlig sans for sjokolade.. Endret 8. september 2005 av Kristian
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2005 #43 Skrevet 8. september 2005 Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #44 Skrevet 8. september 2005 Kneippbrød Du er antakeligvis en skikkelig kjedelig person! Du er lite oppfinnsom, og gjør tilværelsen til folk rundt deg kjedelig! Bli mer morsom, eller spar omverdenen for deg selv! Hah ;D
hecuba Skrevet 8. september 2005 #47 Skrevet 8. september 2005 Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? Hmm, og jeg som ikke har noe særlig sans for sjokolade.. ← Det gjør ingenting. Er sikkert ei jente som skal spise deg, og flertallet av jenter liker sjokolade..
Gjest Vindelspev Skrevet 8. september 2005 #48 Skrevet 8. september 2005 Du kommer ut som... Chiabatta Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden! :klø:
Kristian Skrevet 9. september 2005 #49 Skrevet 9. september 2005 Det gjør ingenting. Er sikkert ei jente som skal spise deg, og flertallet av jenter liker sjokolade.. ← Puh, det var da enda godt.
koppen Skrevet 10. september 2005 #50 Skrevet 10. september 2005 Brownies endte jeg som, jeg kunne tenkt meg å være napoleons kake jeg..
Naken Skrevet 16. september 2005 #52 Skrevet 16. september 2005 Nei, men man trenger jo ikke å være kjedelig fordi man f. eks vil dra til syden, spise tradisjonell julemat (ribbe osv), se friends, bli "sykepleier" eller lignende yrke, at jeg vil ha en snill, morsom og hensynsfull kjæreste, dette gjør meg altså kjedelig... Mvh Yvonne ← Vær hilset medkneip! :bukke: Svarte det samme som deg på alt det du nevner, og dermed er også jeg en kneip. (Og til dere kjepphøye Brownies, kneip er jo mye sunnere enn brownies da!, så det så )
vixen Skrevet 16. september 2005 #53 Skrevet 16. september 2005 Du kommer ut som... Boller Jeg hadde ganske mange alternative svar egentlig... Må ta testen en gang til for å se da..
vixen Skrevet 16. september 2005 #54 Skrevet 16. september 2005 Du kommer ut som... Gulrot kake Konkludrer dermed med at jeg er er er gulrotbolle.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. september 2005 #55 Skrevet 16. september 2005 "Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?" Og det til tross for at jeg svarte at jeg ikke røyker, ikke gjør de hippe og kule tinga, helst vil være med datamaskinen i helgene.... Svarte bare at jeg gikk på rockebule når jeg først går ut....
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #56 Skrevet 16. september 2005 Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? Jaja, føler meg mer som et kneippbrød men..
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #59 Skrevet 16. september 2005 Chiabatta Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden! Likte resultatet av denne
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #60 Skrevet 6. november 2005 Morsom test. Jeg ble Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? ← Det ble jammen jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå