Gå til innhold

Hvilket bakverk er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brownies!

Passer bra d.... er avhengig av sjokolade ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

Hmm, og jeg som ikke har noe særlig sans for sjokolade..

Endret av Kristian
Skrevet

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

Skrevet

Kneippbrød

Du er antakeligvis en skikkelig kjedelig person! Du er lite oppfinnsom, og gjør tilværelsen til folk rundt deg kjedelig! Bli mer morsom, eller spar omverdenen for deg selv!

Hah ;D

Skrevet
Brownies

Hmm, og jeg som ikke har noe særlig sans for sjokolade..

Det gjør ingenting. Er sikkert ei jente som skal spise deg, og flertallet av jenter liker sjokolade.. ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet

Du kommer ut som...

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

:klø:

Skrevet
Det gjør ingenting. Er sikkert ei jente som skal spise deg, og flertallet av jenter liker sjokolade..  ;)

Puh, det var da enda godt.

Skrevet

Brownies endte jeg som, jeg kunne tenkt meg å være napoleons kake jeg..

Skrevet
Nei, men man trenger jo ikke å være kjedelig fordi man f. eks vil dra til syden, spise tradisjonell julemat (ribbe osv), se friends, bli "sykepleier" eller lignende yrke, at jeg vil ha en snill, morsom og hensynsfull kjæreste, dette gjør meg altså kjedelig...  :roll::ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

:ler: Vær hilset medkneip! :bukke:

Svarte det samme som deg på alt det du nevner, og dermed er også jeg en kneip.

(Og til dere kjepphøye Brownies, kneip er jo mye sunnere enn brownies da!, så det så :tunge1: )

Skrevet

Du kommer ut som... Boller

Jeg hadde ganske mange alternative svar egentlig... Må ta testen en gang til for å se da..

Skrevet

Du kommer ut som... Gulrot kake

Konkludrer dermed med at jeg er er er gulrotbolle.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

"Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?"

Og det til tross for at jeg svarte at jeg ikke røyker, ikke gjør de hippe og kule tinga, helst vil være med datamaskinen i helgene.... Svarte bare at jeg gikk på rockebule når jeg først går ut....

Skrevet

Brownies

Jaja, føler meg mer som et kneippbrød men.. :ler:

Skrevet

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

Likte resultatet av denne :ler:

• 1 måned senere...
Skrevet
:ler: Morsom test. Jeg ble Brownies

:ler: Det ble jammen jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...