Gjest Maxwell Skrevet 30. mai 2021 #21 Del Skrevet 30. mai 2021 Sommeren varer bare en kort stund. Kveldene og nettene om sommeren er jo fine, så slipper man å bare sitte inne. Men dagen, ja den er varm 😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #22 Del Skrevet 30. mai 2021 Flytt til Svalbard da. Herregud til pingler... Blir for dumt Anonymkode: dfcf2...3c1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #23 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg bor i Oslo i en bitteliten leilighet vendt mot vest, så sola står rett på hele ettermiddagen og kvelden. Og ja - det er varmt; hjelper ikke så mye å sette opp vinduene heller når alle vender mot sola. Ikke er det aircondition i blokka, og nå mangler jeg elektrisk vifte. Det blir noen turer i dusjen i.l.a. dagen. Gruer til natta, sliter med å sove når det er skikkelig varmt. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Fløtt te Tromsø Anonymkode: 541ff...fa1 Jeg vurderer det, ja, er nok mer laget for (sub)arktisk klima. Anonymkode: 2ae71...075 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anocopy Skrevet 30. mai 2021 #24 Del Skrevet 30. mai 2021 1 minutt siden, Maxwell said: Sommeren varer bare en kort stund. Kveldene og nettene om sommeren er jo fine, så slipper man å bare sitte inne. Men dagen, ja den er varm 😧 Jeg foretrekker når man kan sitte inne dagen lang uten at det er varmt i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. mai 2021 #25 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da var vi i gang igjen folkens😃👍 Anonymkode: 9fdf3...388 Nordmenn må være de mest værsyke på hele kloden. Når det er kaldt klager folk over kulden, og når det er varmt klager de over at det er for varmt. Folk blir ikke fornøyde uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #26 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg klager aldri på regn og snø, men slik varme som vi har på østlandet nå kan jeg bare ikke fordra. Gleder meg til ferie nordpå☁️ Anonymkode: 0d7e5...8d2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2021 #27 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flytt til Svalbard da. Herregud til pingler... Blir for dumt Anonymkode: dfcf2...3c1 Enig😅 Her vil en ha i pose og sekk. Bo på steder som Oslo etc der en kan oppleve varmen om sommeren og samtidig klage på noe en overhode ikke får gjort noe med: nemlig været.. Blir som å flytte til Bergen og klage på regn, so stupid.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 30. mai 2021 #28 Del Skrevet 30. mai 2021 Anocopy skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker når man kan sitte inne dagen lang uten at det er varmt i det hele tatt. Ja, jeg synes også at over 20+ er for mye. Egentlig over 15+ også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. mai 2021 #29 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg synes det er herlig ute, og gleder meg til det blir enda varmere uten den skarpe vinden 🙂 eneste jeg klager på er å sette meg i bilen etter den har stått i sola, føler meg som bakst da! Så blir det greit igjen når man får den opp i fart med gjennomlufting 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #30 Del Skrevet 30. mai 2021 Du får flytte da vettu. Anonymkode: b2d26...95a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. mai 2021 #31 Del Skrevet 30. mai 2021 Vi har en tråd der vi er mange som klager 😄 du er langt fra alene 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #32 Del Skrevet 30. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du får flytte da vettu. Anonymkode: b2d26...95a Skal bare bli ferdig med å snylte på staten, snart ferdig med master. Anonymkode: ee382...ab4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #33 Del Skrevet 30. mai 2021 Jaha. Jeg sliter med varmen pga. en kronisk helsetilstand og sitter her inne og har dr*tvondt, men jeg skal ikke få klage over det for da er jeg bare en dum og misfornøyd person som klager på alt. "Typisk norsk" liksom? Det er da ikke min skyld at jeg blir dårlig av sterk varme(og veldig sterk kulde), at jeg ikke har en luftig hage med skyggefulle trær, eller hus ved sjøen eller muligheter til å reise bort. Jeg har vondt og jeg er stuck hjemme i denne varmen. Går jeg ut blir jeg bare verre. Med en gang det blir over 25 pluss ute blir det slik. ja, det er pent og grønt ute, blå himmel og vakkert solskinn - det er bare i varmeste laget for noen. Anonymkode: 2ae71...075 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #34 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg bor i Oslo i en bitteliten leilighet vendt mot vest, så sola står rett på hele ettermiddagen og kvelden. Og ja - det er varmt; hjelper ikke så mye å sette opp vinduene heller når alle vender mot sola. Ikke er det aircondition i blokka, og nå mangler jeg elektrisk vifte. Det blir noen turer i dusjen i.l.a. dagen. Gruer til natta, sliter med å sove når det er skikkelig varmt. Jeg vurderer det, ja, er nok mer laget for (sub)arktisk klima. Anonymkode: 2ae71...075 kjøp kjølematte. Finnes til både mennesker og dyr Anonymkode: 2f89e...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 30. mai 2021 #35 Del Skrevet 30. mai 2021 Er glad på vegne av de som trives i varmen.. Er jo koselig at vi kan få oppleve god sommervarme her i norden også.. På meg så rant bokstavelig svetten som en bekk da jeg var ute og gjorde noen småting i hagen nå nettopp... Det må jo være en tydelig indikator på at dette ikke er min optimale trivselstemperatur... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #36 Del Skrevet 30. mai 2021 Så bra! Så kan folk feriere innenfor grensene i sommer, aller helst hjemme. Så slipper vi å få inn masse nye mutasjoner pga reise. Anonymkode: 6ad45...aa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #37 Del Skrevet 30. mai 2021 Her jeg bor, har vi tropenetter hver natt til oktober. Jeg klager ikke. Anonymkode: 0435a...d58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 30. mai 2021 #38 Del Skrevet 30. mai 2021 Sommervarmen er litt både og. Digg med litt sol på den likbleike palecel kroppen, dog det kan bli vel svett til tider. Det verste med sommeren er dog at flere folk trekker ut og oppfører seg mer utagerende i det offentlige rom. Høylytt fylleskråling i gatene, mer hverdagsfesting, masete ungdommer i flokk, avspilling av grusomt dårlig musikk på max volum, etc. En kan si at dette er klaging så klart, men KGs primære funksjon er nettopp klaging på ymse ting så klag gjerne på min klaging om det får deg til å føle bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #39 Del Skrevet 30. mai 2021 Gjenferdet skrev (29 minutter siden): Nordmenn må være de mest værsyke på hele kloden. Når det er kaldt klager folk over kulden, og når det er varmt klager de over at det er for varmt. Folk blir ikke fornøyde uansett. Hvis det er noe man kan si med 100 % sikkerhet er det at mennesker aldri blir fornøyde. Det er altså en menneskerettighet å være kjedelig, med andre ord. Anonymkode: 7cc96...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 30. mai 2021 #40 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i helvete skal det bli så helvetes varmt helt plutselig? Kan faen være en mellomting men det er faenmeg enten iskaldt eller glovarmt, er nå 32 grader i skyggen og for en uke siden var det kun 7-8 pluss..... 20 grader er passe!! Anonymkode: 2ca20...326 Unnskyld at jeg ler 🤣😂 men alt er galt, enten det er for kaldt, for varmt, vått eller tørt, vindstille eller storm. det er varmt utenfor hos meg også, og jeg sitter inne fordi jeg ikke føler meg opplagt til å gå ut. Det er kjølig her på kjøkkenet på nordsiden av huset 😀. Jeg orket kun å klippe halve plenen i går, og må forsøke å orke resten i morgen. Jeg må også straks klippe hekken. Helst vil jeg ut på en uterestaurant og drikke øl 😀 Endret 30. mai 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå