Gå til innhold

Til dere menn eller damer som liker pupper!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, til dere menn eller damer som liker pupper. Jeg har alltid hatt store pupper siden tenårene, nå faller jeg på en 95i. Dette tar selvfølgelig mye på kroppen, og jeg ønsker bryst reduksjon. Men noe jeg har sett med reduksjon er jo at de ofte blir en b maks c. Er det liksom noe og kose seg med? Og klå på? Jeg har aldri møtt en fyr som en gang har plass til hele puppen i hånda si, så er redd de blir alt for små ved en reduksjon. Føler helt ærlig jeg mister litt identiteten min. Men allikevell jeg kan ikke fortsette og leve med de heller. 

Anonymkode: d3fdd...274

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker pupper fordi de sitter på noen jeg er tiltrukket av og glad i, hvis du skjønner. Så hvis vi hadde vært i et forhold ville jeg likt puppene dine uansett om de var en i eller en a. Har vært i forhold med både små og store og synes begge deler er like gøy.

Anonymkode: a5480...37d

Skrevet

Jeg har tatt reduksjon.  Fikk en liten c, etterpå. Mer enn stort nok😉

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er jo at du er bekvem, mange har pupper på den strl. du nevner de vil bli. 

Anonymkode: 39107...036

Skrevet

Slapp bare av. B og liten C er mer enn nok selv for entusiaster som meg selv.

De digre er også gøy, men det er ikke slik at større alltid er bedre. En par stramme A er også konge. Bryststørrelser er morsomt på hver sin måte.

Tenk bilturer med henholdsvis Hummer, Audi A4 og en liten slk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selve bryststørrelsen, altså bokstaven,  henger sammen med str (tallet, centimeterene) rundt brystkassen, og med tanke på at du er 95 cm vil en B eller C-cup fremdeles være en mer enn god håndfull😃

en 70B derimot fyller ikke hånden min. Likevel tenker jeg at brystet er godt å kose med fordi det sitter fast på en dame som dr attraktiv. Man går jo for hele dama, utseendet og personlighet, og ikke bare for puppene

Anonymkode: 7abda...ce1

Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker pupper fordi de sitter på noen jeg er tiltrukket av og glad i, hvis du skjønner. Så hvis vi hadde vært i et forhold ville jeg likt puppene dine uansett om de var en i eller en a. Har vært i forhold med både små og store og synes begge deler er like gøy.

Anonymkode: a5480...37d

Samme her 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel om du bruker rett str? For hvis du virkelig har 95 i omkrets ville jeg satset på slanking heller enn operasjon. Jeg er 170 høy og veier 70 kg, og bruker 65 i omkrets. Måtte lagt på meg sikkert 40 kg for å komme opp i 95, så da bare regner jeg med du har en del ekstra vekt?

Brystreduksjon er en risikabel operasjon, særlig hvis du ikke har barn enda. Det er en av de få tingene som kan gjøre deg fysisk ute av stand til å amme.

Så prioriter de pengene på ernæringsrådgiving eller psykolog (hvis du trøstespiser eller har en overspisingslidelse), så vil puppene minske også. 

Anonymkode: aada6...0e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for  sammenligninger og varme ord. Som sagt føler det har blitt en så stor del av meg, så syntes jo det er kjempe skummelt. Og at det kan bli så «smått» når du er vandt med noe så stort. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selve bryststørrelsen, altså bokstaven,  henger sammen med str (tallet, centimeterene) rundt brystkassen, og med tanke på at du er 95 cm vil en B eller C-cup fremdeles være en mer enn god håndfull😃

en 70B derimot fyller ikke hånden min. Likevel tenker jeg at brystet er godt å kose med fordi det sitter fast på en dame som dr attraktiv. Man går jo for hele dama, utseendet og personlighet, og ikke bare for puppene

Anonymkode: 7abda...ce1

Ja vet det, men må ned en del rundt før reduksjon, så vil jo bli en liten en sånn sett 😅

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel om du bruker rett str? For hvis du virkelig har 95 i omkrets ville jeg satset på slanking heller enn operasjon. Jeg er 170 høy og veier 70 kg, og bruker 65 i omkrets. Måtte lagt på meg sikkert 40 kg for å komme opp i 95, så da bare regner jeg med du har en del ekstra vekt?

Brystreduksjon er en risikabel operasjon, særlig hvis du ikke har barn enda. Det er en av de få tingene som kan gjøre deg fysisk ute av stand til å amme.

Så prioriter de pengene på ernæringsrådgiving eller psykolog (hvis du trøstespiser eller har en overspisingslidelse), så vil puppene minske også. 

Jeg er på vei ned allerede, og jo nærmere jeg kommer for og søke brystreduksjon gruer jeg meg mer og mer. 

Jeg har barn, og nå må jeg veie hva som er best for kroppen min. Det er tungt og være overvektig, men det er også tungt og ha alt for store pupper. Og puppene minsker dessverre ikke med vekta som jeg nesten skulle ønsket. 

Men uansett er ikke en reduksjon aktuelt før vekta er på plass, eller så kan resultatet bli kjempe dårlig ved endret vekt etter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (10 minutter siden):

Jeg har tatt reduksjon.  Fikk en liten c, etterpå. Mer enn stort nok😉

Følte du det med en gang? Eller måtte du vokse deg inn i det liksom, bli vandt med det 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er på vei ned allerede, og jo nærmere jeg kommer for og søke brystreduksjon gruer jeg meg mer og mer. 

Jeg har barn, og nå må jeg veie hva som er best for kroppen min. Det er tungt og være overvektig, men det er også tungt og ha alt for store pupper. Og puppene minsker dessverre ikke med vekta som jeg nesten skulle ønsket. 

Men uansett er ikke en reduksjon aktuelt før vekta er på plass, eller så kan resultatet bli kjempe dårlig ved endret vekt etter. 

Hvis du ikke skal ha flere barn, så ville jeg kommet meg ned til normalvekt, og så tatt løft/reduksjon etter 1 år med ny vekt. Det er for at huden skal få tid til å trekke seg skikkelig sammen, og resultatet skal bli best mulig. :)

Og i mellomtiden bør du passe på å bruke riktig bh, få målt deg hos en skikkelig undertøysforretning så du får en god bh med skikkelig støtte! 🥰

• Liker 1
Skrevet

Følte du det med en gang? Eller måtte du vokse deg inn i det liksom, bli vandt med det 😅

Det var veldig rart i begynnelsen.  Det må jeg innrømme.  Var så vant til å ha enorme pupper, og plutselig så var de skrumpet inn til "ingenting". Og uvant å kunne valse rett inn på H&M og kunne kjøpe en billig bh🤭 Og ikke bruke 1000 kr på en bekvem bh som skulle holde oppe brystene. 

Er så uendelig glad for jeg reduserte dem. Brystene var så store, og passet ikke til kroppen min. Jeg har alltid vært normalt slank, og føler meg mye mye mer komfortabel med pupper som "passer" til resten av kroppen. :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og puppene minsker dessverre ikke med vekta som jeg nesten skulle ønsket. 

Nettopp:) Og ifølge kirugen jeg pratet med, så er visst det ikke så vanlig. Gikk kraftig ned i vekt etter en sykdomsperiode. (ble undervektig) Men puppene minsket ikke så mye som en promille av et gram😅😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det liksom noe og kose seg med? Og klå på?

Pupper eksisterer ikke for å amme, det er noe som har oppstått  ganske sent i artsutviklingen mest sannsynlig som en etterligning av rumpa. Derfor er det ikke så rart at studier indikerer at menn liker best pupper som "ser ut som en sprettrumpe" når man myser. 

Sånn du beskriver det vill du forstatt være ganske innenfor grensene for en dyp utringning å jeg tviler på at noen heterofile menn vil få mindre blodtilførsel i ditt tilfelle. 

Skrevet

Du får ikke reduksjon før vekta er på plass ihvertfall men det er du nok klar over. 

Hadde vel 80-85H før jeg gikk ned i vekt. Jeg gikk fra 75H før brystreduksjon til 75D etterpå og er veldig fornøyd. Forvent at du muligens ikke får full rund kurve på undersiden men noe mer firkantet fordi arret vil trekke seg litt sammen etter hvert. For min del spiller det ingen rolle, de sitter på plass, peker framover og er ikke i veien. Hva mer kan man ønske seg! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...