Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger boktips! Elsker lettleste, litt morsomme, «enkle» bøker i sommervarmen. Typisk chick-lit. Liker forfattere som Sophie Kinsella, Marian Keyes, Jane Costello(har vel lest det meste av bøker de har kommet med, så trenger noe lignende). Leser aller helst på engelsk. Har et kriterie, det er at handlingen må foregå i nåtid, ikke på 40-50-60-70-tallet osv. Liker ikke krim, spenning, krig og fred osv. Det vil jeg heller se på tv. 
Noen som har noen morsomme boktips til meg?🙏🏼😊

Anonymkode: aa3ba...d7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helen Fielding? Beth O’Leary? Erica James? Maeve Binchy? Jennifer Weiner? Jane Green? Siri Østli (på norsk da)?

Vet ikke om du vil like noen av disse, men slenger ut noen navn. Synes dessverre ingen skriver så godt som Marian Keyes med humor og varme om alvorlige tema.

Anonymkode: b2f5e...028

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighetssanger for skeptikere, Christina Pishins. Synet av deg, Holly Miller. Alt jeg ønsket meg, Lucy Dillon. Tre menn til Wilma, Skretting. Verden for mine føtter, Catherine Isac. Bare på besøk, Beth O'Leary. 

Anonymkode: adac6...d81

AnonymBruker
Skrevet

Kom på et par forfattere til: Emily Griffin, Denise Rudberg (svensk), Cecilia Ahern, Lucy Diamond, Ann Brashares, Lisa Jewell, Jenny Colgan. Haha Ser ut som at jeg ikke gjør annet enn å ligge på stranden og lese lette sommerbøker.😎

Ser at Milly Johnson er på topplisten til Storytel. Jeg har ikke lest noe av henne, men ser ut som om hun også skriver i samme sjanger.

Anonymkode: b2f5e...028

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig glad i Georgia Beers, Melissa Brayden og Elle Spencer. Skikkelig feel-good romantisk chick lit.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle tips, skal sjekke ut disse forfatterne🙏🏼

Anonymkode: aa3ba...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...