AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 jeg vil få tilgang til kode som jeg har min ruter, men det er jo tre forskjellige koder, så hva er det jeg skal bruke? husker aldri det jeg. Det er s/n, det er mac adresse og det er chip id. Anonymkode: 74276...263
stan Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Du prøver å logge inn? Eller sette opp ruteren? Hvis du prøver å logge inn må du høre med den som eier eller satte opp ruteren. Hvis det er deg og du har glemt, må du sannsynligvis resette ruteren. Sjekk manualen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 stan skrev (6 minutter siden): Du prøver å logge inn? Eller sette opp ruteren? Hvis du prøver å logge inn må du høre med den som eier eller satte opp ruteren. Hvis det er deg og du har glemt, må du sannsynligvis resette ruteren. Sjekk manualen. prøv å les det jeg skriver, hvilken kode skal jeg skrive inn? jeg har jo ruteren i handa! Anonymkode: 74276...263
stan Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): prøv å les det jeg skriver, hvilken kode skal jeg skrive inn? jeg har jo ruteren i handa! Anonymkode: 74276...263 Les det jeg skriver! Ellers håper jeg du får en fortsatt fin dag
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 stan skrev (Akkurat nå): Les det jeg skriver! Ellers håper jeg du får en fortsatt fin dag da skjønner du ingenting. Det er jo tre koder på ruteren! Anonymkode: 74276...263
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Når du ikke kan ordlegge deg på en hyggelig måte så gidder ikke folk å hjelpe deg heller. Anonymkode: d61f6...d2b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): da skjønner du ingenting. Det er jo tre koder på ruteren! Anonymkode: 74276...263 Det er vanskelig å skjønne noen ting når du ikke hjelper til. Ta noen dype pust. Unnskyld at du hisset deg opp. Forsøk å svare på spørsmål og gi oppklarende informasjon så det er mulig å hjelpe deg. Først da kan du få hjelp. Anonymkode: d0509...92a
Zzyzx Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Hvis du prøver å logge på wifi, så er det ingen av de tre kodene på den. Det er ikke alle rutere som har passordet på utsiden.
newman01 Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 On 5/30/2021 at 4:18 PM, AnonymBruker said: da skjønner du ingenting. Det er jo tre koder på ruteren! Anonymkode: 74276...263 nei, det er IKKE tre koder på ruteren. Det er, som du skriver, S/N (serial number), mac-adresse og chip-ID. Altså ingen koder for pålogging. Den eventuelle wifi-koden kan være på et klistremerke fra Telenor, GET, Telia, eller andre som leverte ruteren til deg. Eller du har kanskje konfigurert den selv? Enkleste er vel å resette ruter og legge inn alt på nytt. Og om det er en eldre lavkvalitets ruter du aldri har tuklet med kan du prøve "admin" "admin" som brukernavn og passord 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå