Gå til innhold

Kun 3 (tre!!!) dager igjen!!!


diddi

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg med stormskritt. I går fikk jeg tak i en viktig liten gimmick til talen min. Dette blir sikkert bra.

Stresser fælt med de tingene jeg hadde lovet meg selv å få unna i august. Dvs. bordkort (kjøpte og skrev dem på tirsdag), sanghefte og kirkeprogram. Det blir mer og mer delegering, og mer "det blir sikkert bra uansett"-holdning.

Så om en halv time skal jeg til massøren. (Vi er så heldig å få besøk av en fysioterapaut på arbeidsplassen, og nå skal jeg for en gangs skyld benytte meg av det.)

I dag skal kjolen hentes, og bringes til forlover. I går var vi på prøvetime hos frisøren. Jeg tror dette blir kjempefint. Og en stor takk til forloveren min, som er så entusiastisk på mine vegne. Hun kan dette med å sprite opp en frustrert vordende brud. Trodde ikke at nervene skulle nå meg også. Men det har det sannelig gjort. :D

Bare jeg får gjort unna alt "print-arbeide" i dag, så skal jeg slappe godt av med å skrive ferdig talen.

Men tenk på det, snart er jeg gift også!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, disse dagene som gjenstår kommer til å gå fort, men det ser no ut til at du har det meste under kontroll, bare har småting igjen. Slapp av og nyt den store dagen., ønsker dere lyke til.

Giftet med 22 juni - 02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Husk å puste litt innimellom og at på dagen får du bare la alt flyte!!!!

PS! Husk å fortelle oss om detaljer når alt er overstått og sunket inn... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...