Gå til innhold

Orgasmen bare kom og kom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et nytt forhold. Første gangen vi hadde sex, ble jeg ganske så positivt sjokkert. Han var utholdende og tilfredsstilte meg til orgasme flere ganger. Men når det var hans tur og det bygget seg opp til orgasme, ble han mer og mer intens med lyd og rykninger. Men sjokket kom da orgasmen kom, han stivnet og spente seg og når jeg begynte å stoppe etter en normal orgasme på kanskje et halvt minutt. Da skrek han fortseeett. Holdt på med han i flere minutter før det roet seg. Aldri opplevd så lange orgasmer tidligere.

Anonymkode: c8e70...850

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette hørtes farlig ut, har dere snakket sammen om denne erfaringen? Tenker han bør ta en tur til legen snarest!

Skrevet

Kroppen er i stand til mye mer enn vi tror. I mine øyne er det noe som gjør sex ekstra spennende. 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (3 timer siden):

Uff dette hørtes farlig ut, har dere snakket sammen om denne erfaringen? Tenker han bør ta en tur til legen snarest!

Farlig? Men var en spesiell opplevelse for meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Farlig? Men var en spesiell opplevelse for meg.

Positiv eller negativ erfaring  for deg?

Anonymkode: 7f27c...a58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Positiv eller negativ erfaring  for deg?

Anonymkode: 7f27c...a58

For meg var det overraskende og veldig positivt. For han, veldig deilig og positivt. Dette er sånn en måned siden. Etterpå har jeg erfart at han ofte får veldig lange orgasmer som varer i flere minutter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spør om han har lest Brauer. Kan minne om en mannlig ESO, light variant ☺️

Endret av sicario
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (17 minutter siden):

Spør om han har lest Brauer. Kan minne om en mannlig ESO, light variant ☺️

Har ikke lest Brauer, ikke typen heller. Mannlig ESO light variant? Hva mer du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er i et nytt forhold. Første gangen vi hadde sex, ble jeg ganske så positivt sjokkert. Han var utholdende og tilfredsstilte meg til orgasme flere ganger. Men når det var hans tur og det bygget seg opp til orgasme, ble han mer og mer intens med lyd og rykninger. Men sjokket kom da orgasmen kom, han stivnet og spente seg og når jeg begynte å stoppe etter en normal orgasme på kanskje et halvt minutt. Da skrek han fortseeett. Holdt på med han i flere minutter før det roet seg. Aldri opplevd så lange orgasmer tidligere.

Helt normalt de gangene det skjer. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk han rykninger og spente seg i en bue😂

Anonymkode: b7de3...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...