AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Noen med psykoselidelse her? Hvilke type har du? Hvordan lever du med sykdommen din? Jobber/studerer du? Klarer du å fungere i hverdagen? Hjelper medisiner for deg? Anonymkode: 3049d...95f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 7.50): Noen med psykoselidelse her? Hvilke type har du? Hvordan lever du med sykdommen din? Jobber/studerer du? Klarer du å fungere i hverdagen? Hjelper medisiner for deg? Anonymkode: 3049d...95f Anonymkode: 33735...575
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Har fått en diagnose på schizofreni. Studerer. Kjenner meg ikke igjen i diagnosen. Skulle kanskje ikke vert så åpen med behandler om overnaturlige opplevelser. Fungerer helt fint og merker ikke noe til diagnosen. Går ikke på medisiner. Anonymkode: 0fc75...cd6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har fått en diagnose på schizofreni. Studerer. Kjenner meg ikke igjen i diagnosen. Skulle kanskje ikke vert så åpen med behandler om overnaturlige opplevelser. Fungerer helt fint og merker ikke noe til diagnosen. Går ikke på medisiner. Anonymkode: 0fc75...cd6 Hva slags overnaturlige opplevelser? Er lilli bendriss også schizofren da i og med at det er alt som skal til.. Anonymkode: 3049d...95f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har fått en diagnose på schizofreni. Studerer. Kjenner meg ikke igjen i diagnosen. Skulle kanskje ikke vert så åpen med behandler om overnaturlige opplevelser. Fungerer helt fint og merker ikke noe til diagnosen. Går ikke på medisiner. Anonymkode: 0fc75...cd6 Kjenner du deg igjen i de negative symptomene? Jeg tror at jeg er i ferd med å få samme diagnose, men jeg har aldri hatt noen av de positive symptomene. Ikke overnaturlige opplevelser heller. Synes at det er en litt rar diagnose, ettersom det er mange gråsoner. Som en annen bruker påpekte er det jo mange som har overnaturlige opplevelser, men de er neppe schizofrene alle sammen. Har også lest forskning som tilsier at det er mange som hører stemmer i hodet, men som likevel ikke kvalifiserer for noen schizofrenidiagnose. Begrunnelsen er at stemmene oppfattes som positive og oppmuntrende. Jeg skal ikke mene noe om diagnosen din er riktig eller ikke. Men det virker som at mange kan oppfylle diagnosekriteriene uten at de egentlig har en alvorlig sinnslidelse. 🤷♀️ Anonymkode: c9602...771
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå