Gå til innhold

Aldri mer KG, forferdelig forum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært litt inne på KG siste året, men mer dritt, krangling og stygge kommentarer skal man lete lenge etter. 
KG er det værste forumet som finnes. Bare sutring og problem fokusering, diagnoser, og hat. 
bitre sure kjerringer som hater livet, som ikke har det godt med seg selv. 
har ikke vært inne her siste mnd, og ser først nå at det har vært digg å slippe lese alle de ekstremt negative trådene. 
aldri mer KG for min del 

Anonymkode: e8fbb...242

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK. Synes for min del det er mange interessante diskusjoner og krangler her inne. Så er det også endel stråmenn, men det understreker jo bare mangel på argumenter. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Enig at det er mye krangling og stygge kommentarer og folk som sliter. Men det er også fine folk her. Kan skjønne det trekker deg ned å være her. Da er det best å dra. Lykke til videre! 

Anonymkode: 7154e...94c

• Liker 3
Skrevet

Men det er jo all sutringen og kranglingen som er underholdning 🍻

• Liker 19
Gjest NoDiablo
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke sammenlikne kg med hvordan kg var i gode gamledager, siden jeg knapt har vært her et kvart år. Jeg synes ikke det er bedre/verre enn andre forum jeg har blitt vant til. Her skriver man i hvert fall på norsk, mer eller mindre.

Skrevet

Sånn er nå kg livet.

Det som er greit med livet på forumet, at man kan logge ut ved behov. Forstår godt at det kan bli litt mye her inne, er mye rart her. Og det meste må tas med en klype salt.😏

Lykke til videre iallfall, er nok mange som kommer til å ta seg en pause nå.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke KG, men samfunnet, verden. Mye mental sykdom, mange som er veldig langt nede og lar det gå utover randoms på nettet. Se kommentarfeltene på Facebook. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (5 timer siden):

Det er ikke KG, men samfunnet, verden. Mye mental sykdom, mange som er veldig langt nede og lar det gå utover randoms på nettet. Se kommentarfeltene på Facebook. 

Alle ønsker å framstille seg selv som perfekt, men søpla må tømmes et sted. Det blir helt på nett, som feks kg.

Anonymkode: f85ac...987

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker KG jeg 😊  Tar alltid morrakaffen her og leser litt sladder, finner reisetips, matoppskrifter, osv.  Jeg har også fått hjelp til å finne ut hvor jeg kan få tak i forskjellige ting, det er mange hjelpsomme folk her. KG`s forum består jo av så mangt, og det er mye som ikke interesserer meg her. Løsningen er svært enkel, da holder jeg meg bare unna de trådene (Det har jo ingen hensikt å følge med i tråder som ikke gir deg noe positivt, da finnes det bedre ting å bruke tiden på ;))    

Anonymkode: 988c3...bc4

• Liker 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har vært litt inne på KG siste året, men mer dritt, krangling og stygge kommentarer skal man lete lenge etter. 
KG er det værste forumet som finnes. Bare sutring og problem fokusering, diagnoser, og hat. 
bitre sure kjerringer som hater livet, som ikke har det godt med seg selv. 
har ikke vært inne her siste mnd, og ser først nå at det har vært digg å slippe lese alle de ekstremt negative trådene. 
aldri mer KG for min del 

Anonymkode: e8fbb...242

Og likevel skriver du her inne..... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Enig, kg er en plass med mye intriger og mobbing, usunt å være her.

Noen som vet om andre forum som er mer brukervennlige?

Anonymkode: 5cfe5...b5c

Skrevet
Zidji skrev (8 timer siden):

Men det er jo all sutringen og kranglingen som er underholdning 🍻

Er fantastisk morsomt å trigge alle de anonyme trollene her på KG. 
Er så mange folk her som hopper i skyttergraven for den minste ting. lettkrenka snøflak

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det fine er jo at det er helt frivillig å benytte seg av forumet, eller la det være! ❤️ 

This isn't the airport. No need to announce your departure | Flirty memes,  Memes sarcastic, Airport

Anonymkode: 770be...163

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Greit å huske at folk som skriver mye her ikke er gjennomsnittsbefolkningen. De med mye tid og ork og som får utløp for sider av seg selv som ikke tåler dagens lys i det miljøet de er, er sterkt overrepresenterte.

Anonymkode: fa3b4...b1f

• Liker 2
Skrevet

Det er Internett generelt. Om det er reddit, diskusjon.no, eller KG, spiller ingen rolle. Alle forum har både negative og positive sider. Det gjelder å finne det en liker og holder seg unna det en synes er giftig, så går det som regel fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katretty skrev (4 minutter siden):

Det er Internett generelt. Om det er reddit, diskusjon.no, eller KG, spiller ingen rolle. Alle forum har både negative og positive sider. Det gjelder å finne det en liker og holder seg unna det en synes er giftig, så går det som regel fint. 

Problemet med Kg er at man får alt ufrivillig trødd oppi trynet. På andre forum kan man blokkere underkategorier, og derav slippe unna alt som er giftig. 

Anonymkode: 9eca2...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Det er best å glemme diskusjonen og gå videre. Man kan bli kalt både det ene og andre her inne, men det er jo bare randoms på nettet man ikke kjenner eller bryr seg om. 

Anonymkode: 8d1e5...dd2

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (9 timer siden):

Ikke skyld rævva oppførsel på nett på mental sykdom. 

Anonymkode: d3ab0...2cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet med Kg er at man får alt ufrivillig trødd oppi trynet. På andre forum kan man blokkere underkategorier, og derav slippe unna alt som er giftig. 

Anonymkode: 9eca2...8a8

Du kan jo fint blokkere kategorier her også. Det gjøre jeg mye.

Skrevet

Okei

1B4A18A7-1674-43EB-B197-ACEE700BD465.jpeg

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...