Gå til innhold

Storbyhelg

Fremhevede innlegg

Gjest Sesselja
Skrevet

Vi kom nettopp hjem fra Kroatia med 6000 ubrukte penger i feriekassa. Vi har lyst å bruke disse på en storbyferie neste vår, men jeg er litt usikker på hva som lønner seg: Å ordne med flybilletter (f.eks. Norwegians ruter e.l.) og hotell/overnatting selv, eller å kjøpe pakkeløsninger med fly og X antall netter på hotell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får tak i de billigste billettene vil nok dette lønne seg. Får du ikke de billigste, kan det ofte være greit å bestille en hel pakke. www.reisefeber.no har ofte greie pakkepriser.

Skrevet

9 av 10 ganger ordner jeg 'pakka' selv.

Synes det er enkelt å finne billige flybill på nett + hotell.

Såfremt du ikke MÅ reise en spesifikk helg, finnes det et hav av tilbud hvor du

finner frem til den som er billigst :)

Skrevet

Det er stort sett alltid billigst å ordne alt selv. Et par søk på nettet så har du snart funnet noen flotte tilbud.

Skrevet

Har brukt www.gotogate.no og laget min egen "pakke". Veldig greit, men kan godt hende det er mulig å få det billigere på annet vis.

Skrevet

Jeg ordner alltid selv. Jeg bruker kelkoo som hjelp til å finne flybilletter, og tripadvisor til å finne hotell. Begge tjenester sammenlikner priser innenfor gitte kriterier som dato, ønsket standard på hotell osv. Bestilte ny tur i går, og forskjellen i hotellpris var fra 3300 et sted til 5800 et annet sted.. Totalpris for to personer, fire døgn på firestjerners hotell og fly fram og tillbake ble 6000,-. Tilsvarende pakketur kom på nesten 10000.

Skrevet

Jeg synes en del av gleden er å ordne selv. Sitte og surfe på hoteller og flybilletter gir meg skikkelig feriestemning :).

Skrevet
Jeg synes en del av gleden er å ordne selv. Sitte og surfe på hoteller og flybilletter gir meg skikkelig feriestemning :).

Enig :)

Også blir det litt mer spennende.

Skrevet
Jeg ordner alltid selv. Jeg bruker kelkoo som hjelp til å finne flybilletter, og tripadvisor til å finne hotell. Begge tjenester sammenlikner priser innenfor gitte kriterier som dato, ønsket standard på hotell osv. Bestilte ny tur i går, og forskjellen i hotellpris var fra 3300 et sted til 5800 et annet sted.. Totalpris for to personer, fire døgn på firestjerners hotell og fly fram og tillbake ble 6000,-. Tilsvarende pakketur kom på nesten 10000.

Hvor reiste du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...