Gjest Sesselja Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Vi kom nettopp hjem fra Kroatia med 6000 ubrukte penger i feriekassa. Vi har lyst å bruke disse på en storbyferie neste vår, men jeg er litt usikker på hva som lønner seg: Å ordne med flybilletter (f.eks. Norwegians ruter e.l.) og hotell/overnatting selv, eller å kjøpe pakkeløsninger med fly og X antall netter på hotell?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Hvis du får tak i de billigste billettene vil nok dette lønne seg. Får du ikke de billigste, kan det ofte være greit å bestille en hel pakke. www.reisefeber.no har ofte greie pakkepriser.
Smørblomsten Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 9 av 10 ganger ordner jeg 'pakka' selv. Synes det er enkelt å finne billige flybill på nett + hotell. Såfremt du ikke MÅ reise en spesifikk helg, finnes det et hav av tilbud hvor du finner frem til den som er billigst
Arkana Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Det er stort sett alltid billigst å ordne alt selv. Et par søk på nettet så har du snart funnet noen flotte tilbud.
tommeline Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 Har brukt www.gotogate.no og laget min egen "pakke". Veldig greit, men kan godt hende det er mulig å få det billigere på annet vis.
Hilde Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Jeg ordner alltid selv. Jeg bruker kelkoo som hjelp til å finne flybilletter, og tripadvisor til å finne hotell. Begge tjenester sammenlikner priser innenfor gitte kriterier som dato, ønsket standard på hotell osv. Bestilte ny tur i går, og forskjellen i hotellpris var fra 3300 et sted til 5800 et annet sted.. Totalpris for to personer, fire døgn på firestjerners hotell og fly fram og tillbake ble 6000,-. Tilsvarende pakketur kom på nesten 10000.
Fakse Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Jeg synes en del av gleden er å ordne selv. Sitte og surfe på hoteller og flybilletter gir meg skikkelig feriestemning .
-Fisken- Skrevet 13. september 2005 #8 Skrevet 13. september 2005 Jeg synes en del av gleden er å ordne selv. Sitte og surfe på hoteller og flybilletter gir meg skikkelig feriestemning . ← Enig Også blir det litt mer spennende.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #9 Skrevet 14. september 2005 Jeg ordner alltid selv. Jeg bruker kelkoo som hjelp til å finne flybilletter, og tripadvisor til å finne hotell. Begge tjenester sammenlikner priser innenfor gitte kriterier som dato, ønsket standard på hotell osv. Bestilte ny tur i går, og forskjellen i hotellpris var fra 3300 et sted til 5800 et annet sted.. Totalpris for to personer, fire døgn på firestjerners hotell og fly fram og tillbake ble 6000,-. Tilsvarende pakketur kom på nesten 10000. ← Hvor reiste du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå