AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Del Skrevet 29. mai 2021 Og hva skal du i morgen? Anonymkode: 3b596...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 Fikset planter ute lest litt grillet Spist is å så har vi hatt besøk av en venn hva morgendagen bringer får tiden vise Anonymkode: e4531...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2021 #3 Del Skrevet 30. mai 2021 Sendt barnet på båttur Lest bok i skyggen Drukket iskaffe på uteservering med Husets Herre Besøkt pappa og samboeren Ser fotball nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 30. mai 2021 #4 Del Skrevet 30. mai 2021 Vært på stranda med ungene. Imorgen blir det jobb som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enterprises Skrevet 30. mai 2021 #5 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) Onanerte Vekket unger Laget frokost Tatt alle med på stranda Tatt alle med på båttur Bestilt pizza Lagt alle ungene Og nå vurderer jeg å ta en øl og vippe frem løken igjen I morgen er det pån igjen bare Sende unger i barnehagen Dra på hjemme kontor Hente unger osv Endret 30. mai 2021 av Enterprises Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Del Skrevet 30. mai 2021 Enterprises skrev (3 minutter siden): Onanerte Vekket unger Laget frokost Tatt alle med på stranda Tatt alle med på båttur Bestilt pizza Lagt alle ungene Og nå vurderer jeg å ta en øl og vippe frem løken igjen Interessant Anonymkode: e2e18...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2021 #7 Del Skrevet 30. mai 2021 Våknet sein, og sto opp ennda seinere Drakk kaffe Dysja og tok mårenstell og spist brunsj med ei venninne Blåst opp luftmadrassen og lagt å solt meg ute i bakhagen med en bok, reegy musikk, tatt meg 2 pils i sommervarmen og skrevet et par innlegg på kg.. Og elsket solen.. endelig høytrykk så langt øya kan rekke Spist is Og nå holder jeg på å pakke litt siden jeg skal på en lang tur på tirsdag, stryker litt klær etc.. Kvelden består av litt oppvask og ymse Dagen i måren; samme som i dag bare at jeg skal på nattevakt i måren kveld... og kanskje det blir bading.. hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Del Skrevet 30. mai 2021 Våknet sent. Sto opp for å tisse og gikk og la meg igjen. Onanerte. Dusjet. Frokost. Smurte matpakke. Pakket tursekk. Laang sykkeltur alene i skogen, nesten 6 timer. To kaffi- og matpauser under turen. Pluss mange fotostopp. Og to stopp for å tisse og et for "nr. 2". Nettopp hjemme. Skal se film, vet ikke hva. Da blir det sikkert to glass vin også. Arbeid fra 07 i morgen. Anonymkode: d60ab...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Del Skrevet 31. mai 2021 Sto opp ganske sent Bæsja og tissa Vasket meg i ansiktet Drakk kaffe Nappa løken (stor sprut) Spiste frokost Dro til matbutikken Nappa løken igjen Lest diverse på nettet Spist middag Vurderer å trene litt Anonymkode: c5143...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Del Skrevet 3. juni 2021 Våknet sent Åt frokost Tok noen telefoner til venner Vsr litt ute, måtte inn pgs allergi Åt lunsj Strikket videre på pledd jeg holder pp med Spiste middag Så litt tv Hatt besøk av venninde i kveld Anonymkode: ddfd7...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othea Skrevet 5. juni 2021 #11 Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg har gått tur ved ett tjern sammen med hundene mine også har jeg badet alene. Er ganske kaldt vann da men men🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Del Skrevet 6. juni 2021 Utvidet faktisk ett par artikler på Wikipedia... Anonymkode: 3ac39...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå