Gå til innhold

Taco er den nye hockeysveisen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK, jeg har ikke noe imot at folk generelt liker taco, men jeg forbinder det med dårlig smak. For meg høres det ut som at de folka lovpriser hockeysveisen og tilber den som en Gud. Leste her at taco er den nye grandiosaen og det er jeg enig i. Det er ikke noe man skryter av, liksom. Kunne like gjerne hatt grandis-fredag eller noe, med masse tilbud på ferdigpizza. Må være digg at dårlig smak har så bred aksept. ‘Pppssst, hvis vi alle liker bad taste så slipper vi å spise det i skjul, vi r geniale!! 😏😏😎😎😂😂😘😘

Anonymkode: 4f398...1d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (2 minutter siden):

Greit nok at taco ikke er verken moderne eller raffinert, men hvorfor denne mangelen på selvtillit? Kan nemlig ikke se noen annen grunn til at man skal rakke ned på mat andre liker. 

Sukk, må være digg å være så enkel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overskrift = rare bilder i hodet

Anonymkode: ad7ca...b88

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj, der gjorde du det igjen. :hoho: 

• Liker 35
Skrevet

Du skal da se at vi tacospisere klarer oss uansett 

• Liker 29
Skrevet (endret)

Har ikke noe imot taco, og må si meg uenig i den påstanden. Dog forundrer det meg at folk ikke blir møkklei etter å ha det hver bidige fredag. Da jeg var barn var det en periode vi hadde pølse med lompe hver fredag, ettersom det var det beste jeg visste, men etter noen uker fristet det med noe annet, selv for meg. :P

Endret av FrankDrebin
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken gourmetretter foretrekke så da De da?

Anonymkode: 4edde...31f

• Liker 11
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Hockey er hot, en taco med jalapenos og almost illegal salsa er også det! ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, det er enkelt å være så enkel.

Anonymkode: 4b47b...bb9

• Liker 7
Skrevet

Vi har "taco-fredag" omtrent annenhver måned og det er like gjerne på en torsdag eller lørdag... Tror ikke folk flest tar "taco-fredag" som en veldig seriøs regel. 

Taco er jo godt da, og kommer i hauger av varianter. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Litt flaut å kritisere en rett, når man åpenbart ikke skjønner alle mulighetene med retten. Tenk å fremstille seg selv så uvitende. Det er også flaut å fremstille seg selv så arrogant. Godt ingen vet hvem du egentlig er, si. 

Jeg liker ikke taco hver fredag, men innimellom er det supergodt!

Anonymkode: 35350...bce

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er da også forskjell på taco fra Santa Maria, og ordentlig taco hvor ting ikke kommer fra pose eller glass. Dømmer ingen, men det er stor forskjell på det og synes det er in å spise mer autentisk taco

Anonymkode: a2ecc...62e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 18.50):

OK, jeg har ikke noe imot at folk generelt liker taco, men jeg forbinder det med dårlig smak. For meg høres det ut som at de folka lovpriser hockeysveisen og tilber den som en Gud. Leste her at taco er den nye grandiosaen og det er jeg enig i. Det er ikke noe man skryter av, liksom. Kunne like gjerne hatt grandis-fredag eller noe, med masse tilbud på ferdigpizza. Må være digg at dårlig smak har så bred aksept. ‘Pppssst, hvis vi alle liker bad taste så slipper vi å spise det i skjul, vi r geniale!! 😏😏😎😎😂😂😘😘

Jeg er ikke helt enig med deg. Men jeg synes likevel overskriften var rasende festlig. 😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes taco kan være så mangt. Noen lager alt fra bunnen og er dyktige, andre jukser litt og kombinerer. Men hver fredag hadde jeg aldri giddet å søle på kjolen eller blusen eller på buksa, og det passer ikke på en date eller i et barneselskap. Kjenner ingen som spiser det hver fredag, med saus nedover haka, men siden ts mener det er sikkert harryfaktoren der høy, overskriften i HI kan gi henne litt håp da. 

Fisk to, tre ganger i uka derimot. Det er innenfor, og jeg mener det uten å kalle tacoelskere harry. For å si det sånn, man kan unngå fisk en uke og spise taco annenhver dag neste uke, men jeg har litt problemer med å ha møtt noen enda. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts har jo rett, da, bare se her! Fyldig oppå og foran, litt lengre bak: taco er den nye hockeysveisen.

tacohat28685.jpg.b76053d555ac646c75abaf7d7b59ae43.jpg

Anonymkode: 36016...e49

• Liker 12
Skrevet (endret)

Vi mener nå alle vårt. Jeg mener at når folk syns mat er Harry da har det gått for langt. Jeg syns ikke det som regnes som vanlig norsk taco er spennende eller nyskapende jeg heler, men Taco er det man gjør det til enten man tyr til poser, kjøttdeig osv eller marinert kjøtt/fisk og hjemnelaget tilbehør. 

Endret av marleneK92
Skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mat, vin og kultursnobberi er virkelig et flaut I-landsproblem.

Anonymkode: fd794...e8f

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...