AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Laget matpanke til 1 åringen som ble spist i barnehagen. Brødskiven hadde ikke noe spor av mugg, men oppdaget nå at en del av de andre skivene i samme posen hadde mugg. Smurte av samme posen igår også, så tenker jo nå det er sjanse for at det kanskje var mugg igår også. Kun to små skiver er spist, uten skorpe Er dette skadelig? Bør jeg gjøre noe? Barnet virker helt frisk og fin, men mye fulle bleier igår og idag.. Anonymkode: 7d7da...da0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Det går helt fint! Anonymkode: 7c8b4...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går helt fint! Anonymkode: 7c8b4...c3e Takk for svar! Føler meg jo som en veldig dårlig mor som har gitt barnet mitt muggent brød😟 Men håper det ikke har tatt skade. Anonymkode: 7d7da...da0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Det går nok helt fint😊Spiste barnet maten har det ikke merket usmak på brødet. Brødet har sikkert blitt muggen over natten eller utover dagen. Ingen skade skjedd. Anonymkode: 4740c...beb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar! Føler meg jo som en veldig dårlig mor som har gitt barnet mitt muggent brød😟 Men håper det ikke har tatt skade. Anonymkode: 7d7da...da0 Det har skjedd her og. Mange ganger med meg selv, og det er ikke så lenge siden jeg oppdaget at jeg hadde gitt ettåringen brød fra en pose hvor det var mugg på neste skive. Da fikk jeg også skikkelig dårlig samvittighet. Men de tar ikke skade av at man er uheldig med det en gang i blant. Når de spiser det og er fornøyd, er det sannsynligvis ingen eller lite mugg på de skivene de fikk heller. Anonymkode: eed55...377
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Hadde engang en unge i barnehagen der jeg jobber som hadde med seg 3 brødskiver i matpakka, spiste 2,5 av de, og tilfeldigvis mistet hun den siste opp ned, og da så jeg at den var full av mugg under... Gikk jo bra, men hadde jeg sett det tidligere hadde jeg såklart heller gitt henne mat fra barnehagen 😅 Stakkar 😩 Anonymkode: 32965...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå