AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Jeg går på Zoloft og seroquel for å sove og Zoloft mot angst ... Jeg har blitt så svimmel i det siste. Føles liksom som ting gynger. Kan det være bivirkninger? Anonymkode: 0cb80...71f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Det er vanlig ja, men skal gå over etter oppstartsukene. For antidepressivaen altså. Anonymkode: 0b0c9...a54
CrazyChick90 Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg går på Zoloft og seroquel for å sove og Zoloft mot angst ... Jeg har blitt så svimmel i det siste. Føles liksom som ting gynger. Kan det være bivirkninger? Anonymkode: 0cb80...71f Jeg går selv på Zoloft mot angst, men allikevel sliter jeg med masse angst og tvangstanker til tider. Det er ingen quick fix. For noen vil dog disse medisinene hjelpe, og for andre ikke. Du må bare holde ut en stund for å se om det blir bedre hvis ikke anbefaler jeg deg å kontakte lege så du kan få byttet medikament.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Ja, venninnen min ble svimmel og rar av Zoloft. Først når hun startet og så igjen senere når de økte dosen. Anonymkode: 9047a...3d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå