Gjest z Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Jeg har lagt inn XP paa nytt, men var litt kjapp og godtok skriftinnstillinger som har ufattelig daarlig opploesning. Det er hakkete, hvis dere skjoenner. Skulle ogsaa gjerne faatt tilbake det norske tastatur-spraaket. Noen som vet hvor jeg endrer dette?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Start - setting - control panel - display endrer ihvertfall skjerminnstillingene. Språket på tastaturet lurer jeg på om må endres i BIOS?
Gjest z Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Start - setting - control panel - display endrer ihvertfall skjerminnstillingene. Språket på tastaturet lurer jeg på om må endres i BIOS? ← Tusen takk! Det funka med skriftstoerrelsen. :-D Hva er BIOS, og hvordan kommer jeg til der?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 For å komme inn i BIOS må du trykke en tast i oppstarten. Det står ofte i et av de første bildene.. På mange maskiner er det F12-tasten.. Her inne kan du forandre på mye, mener det er her språk på keyboardet ligger også.. BIOS er som en slags hjerne på datamaskinen. Jeg mente også det gikk an å endre språk når man er pålogget, men jeg finner det ikke igjen. Er det ingen som vet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå