AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 tenkte bestille tusjer der....men usikker på nettsiden Anonymkode: e0566...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2021 #2 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg er fornøyd med mitt kjøp. Her er noen flere også. https://no.trustpilot.com/review/ritohobby.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Del Skrevet 28. mai 2021 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg er fornøyd med mitt kjøp. Her er noen flere også. https://no.trustpilot.com/review/ritohobby.no Supert,takk for svar ts Anonymkode: e0566...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 28. mai 2021 #4 Del Skrevet 28. mai 2021 Fornøyd med mine kjøp der raske har de vært også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. mai 2021 #5 Del Skrevet 28. mai 2021 Har handlet mye der, og har ikke opplevd noen problemer med det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Del Skrevet 21. september 2023 Styr unna! Helt fair at de bytter lager og man må bestille innen en viss dato. Men så roter de det til selv når man bestiller før den datoen. Noe som egentlig ikke var på lager, blir satt på restordre med forventet levering i oktober, men ingen sted står det at HELE ordren settes til restordre med levering i oktober. Og nå prøver de å tilby en rabatt på 5 % som alle kan få hvis de legger inn en ordre mens de bytter lagerleverandør. Selv om jeg flere ganger har bedt om at resten av ordren skal sendes, svarer de ikke på når de skal gjøre det. Dette er et selskap å styre unna!!! Leveringstid 2-5 dager fra bestilling, etter 13 dager er det fremdeles ikke engang sendt. Anonymkode: 6bcde...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Del Skrevet 30. september 2023 On 9/21/2023 at 7:47 AM, AnonymBruker said: Styr unna! Helt fair at de bytter lager og man må bestille innen en viss dato. Men så roter de det til selv når man bestiller før den datoen. Noe som egentlig ikke var på lager, blir satt på restordre med forventet levering i oktober, men ingen sted står det at HELE ordren settes til restordre med levering i oktober. Og nå prøver de å tilby en rabatt på 5 % som alle kan få hvis de legger inn en ordre mens de bytter lagerleverandør. Selv om jeg flere ganger har bedt om at resten av ordren skal sendes, svarer de ikke på når de skal gjøre det. Dette er et selskap å styre unna!!! Leveringstid 2-5 dager fra bestilling, etter 13 dager er det fremdeles ikke engang sendt. Anonymkode: 6bcde...7d5 at en fersk aktør bytter lager og så roter til en ordre ifbm det er ikke nok til å «styre unna». Det har de aller fleste full forståelse for Anonymkode: 39543...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): at en fersk aktør bytter lager og så roter til en ordre ifbm det er ikke nok til å «styre unna». Det har de aller fleste full forståelse for Anonymkode: 39543...d54 At det tok 14 e-poster og 3 uker for dem å rydde opp i, er nok beyond hva man kan forvente av en kunde å ha forståelse for. Anonymkode: 6bcde...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Del Skrevet 8. oktober 2023 Sluttet å bestille garn der. Det tok utrolig lang tid før det kom, og leveringstid på nettsiden stemte ikke. Prøvde flere ganger, alltid samme resultat. Anonymkode: 2bb99...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå