Gå til innhold

Erfaring med remeron?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken erfaring har du med remeron? Har nettopp begynt på den pga depresjon og søvnproblemer.

Anonymkode: fee30...c55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk de for hodepine.  Begynte med 15 mg og økte etter en stund til 30.  La på meg 4 kg på 2-3 uker.  Spiste som en hest, og hadde hangoverfølelse hver dag.  Sluttet fort. 

Anonymkode: 42d45...163

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvilken erfaring har du med remeron? Har nettopp begynt på den pga depresjon og søvnproblemer.

Anonymkode: fee30...c55

Er veldig fornøyd. Gått på de i mange år og merker ingen ting til ulvehunger

Anonymkode: b3250...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ekstremt trøtt av dem. Føltes som jeg var i koma døgnet rundt. Jeg gav opp etter 5 uker.

Anonymkode: eb63e...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg ble trøtt av denne, men jeg gjespet de største gjespene og så og si hele tiden 😅 Hvis jeg ikke husker feil var jeg også konstant anspent i kjeven og bet sammen tennene stort sett konstant.

Anonymkode: c46f7...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde primært grunnet søvnproblemer.  Merket ingen effekt i forhold til søvn, men fikk enorm hangover neste dag.  Appetitten økte også betraktelig, og jeg veide nok fra før av.  Alt dette gjorde meg mer deprimert 😞

Anonymkode: e57b0...c3c

Skrevet

Jeg fikk ingen økt appetitt eller kjevesmerter eller noe hodepine eller koma tilstand, merket rett og slett ingen av disse bivirkninger som andre oppgir å ha fått på denne. Jeg tok den en periode for søvn og den funket bra på det. Den sparket meg liksom utfor kanten og inn i søvn og var evig takknemlig den perioden jeg brukte de da jeg hadde store innsovnings problem. Men vet den ikke er for alle, noen funker den dårlig på og andre får store bivirkninger. Men du får nesten bare fi den en sjangse..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar 7,5 mg for søvn bed behov. Mer enn det får jeg for mye hangover. Men merker ingen andre bivirkninger som sult eller hodepine som mange snakker om. 

Anonymkode: d675e...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...