AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Hei Jeg sliter med angst, og opplever ofte å bli nummen på leppene. Flere som kan kjenne dette? Er litt ekkelt. Opplever også å bli sliten i munnen av å snakke, vet ikke om dette er noe jeg bare innbiller meg men. Får en rar følelse i munnen, samt angst for å svelge innimellom. Har generelt mye plager med munn og hals når jeg er inne i angst periodene mine. Noen med lignende plager? TS Anonymkode: f0160...82d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Det er ikke uvanlig. Når kroppen tror vi er i fare gjør den seg klar til å sloss eller flykte. Kroppen prioriterer å sende blodet til store muskler og indre organer så vi skal kunne gjøre en skikkelig innsats! Da blir det litt mindre blod til bla. huden og fordøyelsessystemet. Man kan oppleve å bli svimmel, å måtte på do, bli kvalm, bli nummen i armer og bein (eller i ansiktet og på leppene). Noen begynner å skjelve, fryse eller svette. Du kan lese litt om forskjellige vanlige symptomer her hvis du vil: https://www.helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/angst/angst-og-angstlidelser/ Anonymkode: 39614...f5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå