Gå til innhold

oppkjøring i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre lykke neste gang, Lene G! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist å høre.

Håper det går bedre neste gang vennen..

:klem:

Lykke til..

Skrevet

Da jeg kjørte opp var jeg sikkerlig nervøs, men det er jeg hele tida da. Men ekstar nervøs når jeg skulle kjøre opp. Jeg har helt utafor. Satt å skalv i bilen da jeg kjørte til oppkjøringa,. Hadde hjertebank og hjertet langt oppi halsen. Satt i bilen, også kom det plutselig opp ca. fem menn i dress ol. Og da fikk jeg helt panikk. Kjente angsten steg som bare det. Mannen satt seg i bilen og prata til meg. jeg klarte ikke å ffram et eneste ord. Også bare lo jeg fordi jeg var så nervøs. Og da følte jeg meg som den tullingen som satt der å lo, også var det lissom alvorlig? :overrasket::flau:

Jeg startet bilen og selvfølgelig så kvælte jeg den med en gang. Hmm.. Var så nervøs. Også kom vi til et kryss og jeg holdt pedalen på bremsen. Men beinet hoppet sånn sikkerlig. Jeg kjente svettet pippet fram og var så skjelven at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Beinet klarte ikke å holde på pedalen. Også spurte han mannen om jeg var like nervøs nå, han så sikkert at jeg var nervøs. Jeg sa ingenting jeg, bare lo, fordi jeg var helt fra meg. Følte ikke jeg var meg selv lissom. Følte jeg bare var der, men samtideig så var det ikke mer. Helt grusomt. :(

• 3 uker senere...
Skrevet

Det var ei dame jeg hadde oppkjøring med sist.

Har ikke oppkjøring før om en måned. 7 nov. Halv et. Noen som har hatt det tidspungtet? Jeg skulle visst få langveiskjøring denne gang. Ikke så vanskelig rute som sist heller!

Kjørelæreren min sa faktisk at hun strøk gangske så lett...

Godt du besto med henne da.

Skrevet

Begynte etternavnet med G og fornavnet med A? Får tydeligvis ikke lov til å skrive etternavn her, blir fjernet og byttet ut med xxx.

Skrevet

husker ikke etternavnet, men begynte med A og slutta med E og fire bokstaver.

• 2 måneder senere...
Skrevet

I dag hadde jeg oppkjøring og i dag gikk det bra ;) Veldig lettet, men en rar følelse. Kommer nok til å kjøre noe med samboern litt til og bare kjøre noen små turer til å venne seg til det og ikke kjøre uten L.... Den skal jeg kaste nå :)hehe

Takk for hilsninger her inne :)

stor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...