AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Hender det at du har ringt psykologen mellom timene? Hva har årsaken vært? Har det vært akutt fare for livet ditt når du har ringt? Har det hjulpet å snakke med psykologen når du har ringt? Anonymkode: f6a95...299
Purple_Pixiedust Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Jeg har ikke ringt når jeg har hatt poliklinisk behandler, men jeg har en ringeavtale med behandler jeg har på sykehuset. Jeg kan ringe når jeg føler behov for det imellom innleggelser. Trenger ikke være akutt suicidal for at jeg ringer. Det kan være ting som bekymrer meg, noe vondt som har skjedd, at jeg begynner å bli dårlig igjen, trenger hjelp til å stå i mot destruktive ting. Det hjelper å snakke med henne. Har hatt henne i 3,5 år nå. Endret 27. mai 2021 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Ville ikke gjort det selv nei. Kunne gjort det om vedkommende hadde dette som tjeneste og da innenfor rammene som var avtalt. Anonymkode: 2ff24...fca
Silva Pluvialis Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Ingenting i veien med å ringe så lenge man har respekt for at de ikke alltid har tid akkurat da. Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Jeg ringer "ofte" behandleren min mellom de ukentlige timene våre, hvis det oppstår noe, jeg må gi en beskjed, jeg har spørsmål, trenger bekreftelse/støtte i noe osv. Dog tok det lang lang lang tid før jeg kom på det punktet at jeg klarte det. Anonymkode: 8baa7...a79
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Har aldri gjort det, om det føltes som noe viktig og jeg ikke kunne ventet ville jeg sendt en sms og spurt om vi kunne ringes. Ikke bare ringt ham siden han stort sett er med pasienter og det er vanskelig å vite når han har tid. I utgangspunktet mener jeg det kun bør gjøres om dere har snakket om det på forhånd og avtalt at det er i orden og hvilke rammer som gjelder. Anonymkode: 3a850...d4a
Gjest Wilma89 Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 Har avtale med min psykolog at jeg kan ringe ved behov. Ringer sjeldent, men sender henne melding hver kveld med oppdatering på en del av behandlingen (etter avtale).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå