AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Er så lei av meg selv. Kvinne meg endelig opp til dose 1,men har i ettertid strevd masse med angst for at det skal utvikle seg alvorlige bivirkninger nå eller på sikt. Kjenner etter i kroppen konstant. Er urolig og blir helt utslitt. Var redd dette skulle skje alle rundt meg er bare kjempeglade for å ha tatt den og skjønner ikke uroen. Jeg blir også veldig påvirket av all info man finner på nettet, skremselspropaganda osv. Noen råd? Klarer knapt å fungere slik det er nå 😭 Anonymkode: 12996...457
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Men kjære deg, det ligger årevis med forskning bak hvordan man utvikler denne type vaksiner. Den er HELT TRYGG. Slapp av og stol på Folkehelseinstituttet. Anonymkode: a7e0f...135 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg tok AstraZeneca i utlandet etter at de sluttet å bruke den i Norge og hadde helseangst i to uker etter. MEN jeg utfordret angsten, fortalte meg selv at det var irrasjonelt, vi vet at sjansen for at det skjer noe er veldig veldig liten. Det er okay å være bevisst på hvordan kroppen føler seg, men ikke la angsten ta over. Fokuser på det positive, du har fått vaksine og vi er forhåpentligvis på vei tilbake til "normalen". Anonymkode: 62b00...564 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Du bør skjerme deg selv for skremselspropagandaen. Ikke sitt og les om vaksiner nå, det hjelper deg ingenting. Glem vaksiner! Ta deg en tur ut i det fine været. Kjøp en is. Start et hyggelig prosjekt. Strikk et skjerf, les en roman. Finn på noe annet. Anonymkode: 6e0e2...c1e 1
Honey Dew Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Du blir ikke syk og den eneste bivirkningen jeg fikk fra dose 2, var sabla vondt i armen, men det gikk over. Slutt å les på antivax-sider. Ikke hør på slike folk. Slapp helt av. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Honey Dew skrev (På 27.5.2021 den 14.11): Du blir ikke syk og den eneste bivirkningen jeg fikk fra dose 2, var sabla vondt i armen, men det gikk over. Slutt å les på antivax-sider. Ikke hør på slike folk. Slapp helt av. Takk for svar. Har nå hatt panikkanfall hver dag siden. Er helt i sjokk av hvor redd jeg ble. Redd for å falle om, få illebefinnende. Tør ikke gjøre så mye, trene osv. Later som ingenting til de rundt meg skal prøve å slappe av... Anonymkode: 12996...457
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 12.34): også veldig påvirket av all info man finner på nettet, skremselspropaganda osv. Noen råd? Slutt å les alt drittet på nettet som bare har som formål å skremme. Og spesielt hold deg unna "nyhetsskilder" på Facebook. Har du lest en slik artikkel så vil FB sine algoritmer sørge for at flere av den type artikler dukker opp i nyhetsstrømmen din og du blir pepret med den type tull. Endret 29. mai 2021 av Hatsumomo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå