AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Jeg svetter så hinsides mye. Selv om jeg ikke gjør noe som er anstrengende blir jeg klissvåt i armhulene. Tips til deo?? Prøvd alt som er i dagligvare butikker, noen dyre fra apoteket.. Vichy? Ble tipset om aliminiumsklorid, men der klorte jeg på meg store sår i armhulene så måtte vaske det av etter kort tid.. Anonymkode: d8949...96c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Begge alternativene over. Et annet tips er talkumpidder. Anonymkode: fbfc4...db7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Begge alternativene over. Et annet tips er talkumpidder. Anonymkode: fbfc4...db7 Talkumpudder funker ikke. Det trekker til seg fukt og smuldrer opp.. Anonymkode: d8949...96c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Robin666 skrev (2 timer siden): Botox Fått høre at da kan svetten bli verre i annsiktet. Vil ikke det heller 🙈 Anonymkode: d8949...96c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stop24 Anonymkode: 3b83f...8ea Tror jeg har prøvd det før, uten effekt.. Kansje prøve igjen.. Anonymkode: d8949...96c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Vita har noe som heter Yerka. Det var det eneste som knakk den intense tenåringssvetten jeg hadde under arma. Kunne svette gjennom klær under arma nær sagt før jeg tok de på. Men tror det er en type aluminiumklorid? Jeg har i voksen alder brukt Aluminiumklorid (den roll-on flaska). Er du sikker på at du brukte den rett? Klødde ikke hos meg. Litt stramt og svie om jeg brukte den på nyshavet hud, men jeg var ganske herdet. Tror forøvrig Aluminiunklorid roll-on flasken er ute av produksjon. Her hadde apotekene den ikke lengre, men en avløser som for min del ikke var like god. Husker ikke hva det het, men det var miniatyr-roll on flasker i 3 grader. Men kanskje verdt å prøve. Det finnes også type "truseinnlegg" for under armene, som man klistrer på inni skjorten. (du kan også bruke truseinnlegg). Mener de solgte det blant annet i diverse slike "nytt og nyttig"-kataloger. Spørsmål: svetter du like mye når armhulene er ute i det fri? Altså i singlet eller noe uten ermer? Eller er det bare når man får en genser over? Anonymkode: 0e11e...23a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tror jeg har prøvd det før, uten effekt.. Kansje prøve igjen.. Anonymkode: d8949...96c Prøv igjen og les bruksanvisningen. Da jeg var yngre kjøpte jeg den og brukte den som vanlig deodorant, og følte ikke at den hjalp. Men det er ikke sånn den skal brukes, den skal brukes på kveldstid på ren hud og så vaskes av dagen etter. Så kan man bruke vanlig deodorant i tillegg. jeg svetter ikke lenger under armene, men kanskje litt mer på ryggen. Det er ikke noe stress for meg, heller litt mer på ryggen enn under armene. Opplever selv at svetten fra armhulene lukter mer enn ryggsvette. Og jeg svetter bare på ryggen når jeg anstrenger meg, som når jeg sykler til og fra jobb osv. Anonymkode: ca4f6...06a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 Aluminiumklorid og botox er det eneste som faktisk har noen dokumentert effekt Anonymkode: 76dac...f66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå