Gå til innhold

Vondt i bakside lår..og isjas

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt når jeg bøyer meg, eller prøver å sette meg på huk/knebøy..😏 Er litt plaget med isjas og, kan det være at den har utviklet seg mer? 
Rett og slett ubehagelig å sitte, spent på hvordan natta blir..Noen tips?
Tenkte å prøve å gå en tur i morgen og tøye litt. Bare det ikke er for vondt å gå, halter litt med det vonde låret 😏

Anonymkode: 73033...f37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som prolaps i en ryggvirvel, den klemmer på nerven som går ned beinet. Det blir verre når du sitter eller bøyer deg. 
få en MR 

Anonymkode: 8d77e...74c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Høres ut som prolaps i en ryggvirvel, den klemmer på nerven som går ned beinet. Det blir verre når du sitter eller bøyer deg. 
få en MR 

Anonymkode: 8d77e...74c

Får ikke mr før det er så galt at man mister kontroll på viktige funksjoner. Det finnes masse filmer på YouTube som viser gode øvelser og tips ved isjasj. 

Anonymkode: 38bcf...515

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme symptomer. Fant ut at det var piriformis syndrom, utelukket isjas og prolaps vha røntgen ..( husker ikke lengre om d var CT eller MR) .. 

Jeg gikk 6- 8 mnd i fysioterapi der jeg fikk varmebehandling, massasje og triggerpumktsterapi. Kombinerte dette med øvelser som jeg fikk fra terapeut. Ble helt smertefri 🙏 

Anonymkode: de473...ddb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk 6 måneder til kiropraktor og ble smertefri. Fysioterapeut ødela meg mer. 

Anonymkode: 2f180...0a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde samme symptomer. Fant ut at det var piriformis syndrom, utelukket isjas og prolaps vha røntgen ..( husker ikke lengre om d var CT eller MR) .. 

Jeg gikk 6- 8 mnd i fysioterapi der jeg fikk varmebehandling, massasje og triggerpumktsterapi. Kombinerte dette med øvelser som jeg fikk fra terapeut. Ble helt smertefri 🙏 

Anonymkode: de473...ddb

Hmm jeg får høre med fysio kanskje? Jeg skal dit snart likevel men fortsatt 2-3 uker til jeg har time igjen 😏 Kanskje litt lenge å gå sånn - ts 

Anonymkode: 73033...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...