AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Jeg tror røttene begynner å dø og derfor tannen gjør vondt, eller rettere sagt tennene, fordi tannen ved siden av er også i trøbbel, det er pga slag for noen år siden. Smertene er ikke store at jeg må ta smertestillende og det er ikke noe hull, men traume. Tannlegen sier han vil vente og ikke gjøre drastiske behandlinger før tannen har tatt natta, det skjønner jeg og kan leve med det. Men nå tok angsten meg skikkelig, hva hvis jeg venter for lenge og bakteriene spres til andre organer?! Hva hvis jeg dør som følge av at tannlegen vil "vente". Det er skummelt at noe skjer der og at munnhelsen ikke er 100% optimal. Jeg har nettopp vært på en joggetur og følte jeg hadde kontroll over kropp og sinn før angsten slo ut... Hjelp.. Anonymkode: 33abc...cf2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Hvorfor tror du det er noe bakterielt? Det er etter skade skriver du jo. Anonymkode: 5c366...f64
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor tror du det er noe bakterielt? Det er etter skade skriver du jo. Anonymkode: 5c366...f64 Ja, men det kan umulig være sunt for tanna å gjøre vondt? Når den gjør vondt så kan det være en eller annen skummel årsak.. Anonymkode: 33abc...cf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå