AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 Nå er jeg så lei av å se gravid ut. Jeg har bmi på 25 så er kun lett overvektig. Greia er at om jeg går ned 5 kg så er fortsatt magen lik. Går ikke ned i cm...har sjekket delte magemuskler og det har jeg ikke. Det er fett! Bolledeig! Trener kondisjon annenhver dag, gjør mageøvelser. Det må da være et eller annet som kverner det fettet? Er ikke gira på lavkarbo. Jeg spiser smartkarbo (havregryn, knekkebrød, litt frukt, grønt, fisk, egg, o.l) Anonymkode: 1d901...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 Høres ut som sukkermage! Anonymkode: ed5fb...005 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Del Skrevet 26. mai 2021 Har du født? 😊 Anonymkode: 6a67e...683 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Del Skrevet 26. mai 2021 Vi har alle forskjellig kroppsfasong og legger på oss på ulike deler av kroppen. Når det er sagt så merket jeg en stor forskjell da jeg gikk fra å hovedsaklig trene kardio til å trene styrke.For første gang i livet har jeg synlige magemuskler og jeg har alltid vært aktiv. Anonymkode: ad2b1...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du født? 😊 Anonymkode: 6a67e...683 Ja 3 barn, 8 år siden siste. Flat mage får jeg nok aldri igjen men jeg var 70 cm rundt magen før siste, nå er jeg 100 cm!😳 Anonymkode: 1d901...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har alle forskjellig kroppsfasong og legger på oss på ulike deler av kroppen. Når det er sagt så merket jeg en stor forskjell da jeg gikk fra å hovedsaklig trene kardio til å trene styrke.For første gang i livet har jeg synlige magemuskler og jeg har alltid vært aktiv. Anonymkode: ad2b1...ab0 Hvordan var kosten da? Anonymkode: 1d901...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høres ut som sukkermage! Anonymkode: ed5fb...005 Spiser ikke mye sukker😳 eller blir det sånn mage av litt frukt da og par sjokolade biter i helgen? Anonymkode: 1d901...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #8 Del Skrevet 26. mai 2021 Som noen over skrev, sukkermage... kjenner til det selv. Synd du ikke er gira på lavkarbo - herregud så deilig mat! det samt periodisk faste og styrketrening gjorde susen for meg, ble ikke helt kvitt magen men myye mindre Anonymkode: 48893...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #9 Del Skrevet 26. mai 2021 kanskje ikke sukkermage, men å ta vekk karbohydratene for en periode kan hjelpe. Samt periodisk faste. Anonymkode: 48893...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #10 Del Skrevet 26. mai 2021 Imgemting hjelper for meg. Selv med BMI på 18 hadde jeg åpenbart endel mage. Så man må enten akseptere, eller redusere kirurgisk. Anonymkode: 3b5c8...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #11 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja 3 barn, 8 år siden siste. Flat mage får jeg nok aldri igjen men jeg var 70 cm rundt magen før siste, nå er jeg 100 cm!😳 Anonymkode: 1d901...c9e Kom magen etter barna? For noen fordeler fettet seg anderledes etter graviditet. Fettet må da fjernes kirurgisk eller så må man bare akseptere det. Anonymkode: 0a003...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #12 Del Skrevet 26. mai 2021 Har det problemet med lavt stoffskifte. Spiser høykarbo og høyprotein og det gjør underverker. Men jeg spiser en porsjon usunt minst annehver dag og alkohol hver fredag så det siste fettet ønsker å bli. Tror det som hadde hjulpet meg hadde vært å begynne jogge, men formen er ikke 100% enda så jeg nøyer meg med styrketrening og gåtur. Anonymkode: 42781...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #13 Del Skrevet 26. mai 2021 Vi har alle en genetisk disposisjon for hvor fettet legger seg. Du har nok disposisjon for magefett, og dessverre er det slik at for å få vekk det mest krevende fettet må man lavere i normalsjiktet. Dette er sjeldent nødvendig utenom utseendemessig, men for de som har over 88cm midjemål så bør man komme seg litt ned. Anonymkode: ea49a...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #14 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom magen etter barna? For noen fordeler fettet seg anderledes etter graviditet. Fettet må da fjernes kirurgisk eller så må man bare akseptere det. Anonymkode: 0a003...260 Ja kom etter siste svangerskap. Har ikke heng, den er som en tromme som står rett ut. Har prøvd lavkarbo men sliter for mye frokost/lunsj. Lite glad i egg. Middager er lettere da liker blomkål og sellerrot. Anonymkode: 1d901...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #15 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg har BMI på 21, og har mage. To barn. Må ned i BMI på 19 for at magen skal forsvinne, og det er ikke gjennomførbart over tid for min del. Må bare leve med litt mage på 21. Går jeg opp til 25 i BMI blir magen gigantisk. Anonymkode: 0f16c...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #16 Del Skrevet 26. mai 2021 Stress og dårlig søvn kan også påvirke. Hormoner kortisol. Skikkelig kjipt er det. Jeg sliter med det samme. Bmi på 24 og skikkelig bollemage. Anonymkode: 486d7...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #17 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg har bmi på 19 og har mage. Har fått fire barn, den var mindre fremtredende før. Men den var også da til stede. Når jeg spiser mye/mensen snart kommer kan jeg faktisk se fire måneder gravid ut. Alle har en mage. Dette er normalt! Normaliser magen!! ❤️ Anonymkode: b3d26...67f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. mai 2021 #18 Del Skrevet 27. mai 2021 Det er rett og slett sånn at det er forskjellig hvor man lagrer mest fett. De to hovedtypene er såkalt eplefasong og pærefasong. Du har tydeligvis eplefasong, da lagrer man fett på mage/pupper, mens man har slanke bein. Hvis du har BMI på 25 har du jo ikke vondt av å gå ned litt, det vil nok redusere magestørrelsen noe. Men du må nesten bare akseptere at slik er din kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #19 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spiser ikke mye sukker😳 eller blir det sånn mage av litt frukt da og par sjokolade biter i helgen? Anonymkode: 1d901...c9e Høres ikke ut som du spiser for mye sukker, nei. Med mindre det er mye sukker i maten din da. F.eks. yoghurt med smak og slike ting. Det er en del fallgruver å gå i. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Som noen over skrev, sukkermage... kjenner til det selv. Synd du ikke er gira på lavkarbo - herregud så deilig mat! det samt periodisk faste og styrketrening gjorde susen for meg, ble ikke helt kvitt magen men myye mindre Anonymkode: 48893...5a1 Jeg har også sukkermage og har begynt å spise lavere karbo da lavkarbo-diett blir for vanskelig for meg. Innser jo at jeg har vært en skikkelig karboelsker fra før av. Så nå har jeg redusert inntaket av sukker, pasta, brød, ris m.m. betraktelig. Etter 3 uker merker jeg allerede forskjell. Kanskje karbo-redusert kosthold kan være noe for deg også TS? Anonymkode: ed5fb...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #20 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg har og eplefasong, der alt fettet legger seg rundt magen dessverre. Jeg går nå på knekkebrød dietten og går ned på den. Syns fettet kunne lagt seg på rumpen men neida. Har slanke bein og. Anonymkode: 0c757...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå