AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Jeg får soppinfeksjon hver mnd, hvorfor blir jeg ikke kvitt den? Hva hjelper? Anonymkode: 161fc...009
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Er du sikker på at det er soppinfeksjon og ikke eksem/psoriasis? Det vil være lurt å få dette påvist av lege/gynekolog. Vet ikke hva du har prøvd av behandling, men hvis du har gjennomført canesten vagitorie+krem som det står på pakka uten hell, hadde jeg kjøpt diflucan kapsel. Det har fungert best på meg. Er det mensen som trigger det? I så fall, kjøp Ellen-tamponger med melkesyrebakterier på apoteket. Dropp truseinnlegg og bind, det blir for klamt og trigger oppvekst av infeksjonen igjen. Må du bruke truseinnlegg eller bind er det lurt å kjøpe tøybind. Og sov uten truse! Bruk glidemiddel ved sex. Disse tingene har holdt med soppfri i mange år nå🙂 Anonymkode: a33ec...238
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Bruker du trange bukser? Anonymkode: d686d...e56
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Ett annet alternativ er candida diett. Brukte en variant av dette når jeg slet med det. Fungerte ganske raskt. Anonymkode: 62b66...249
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ett annet alternativ er candida diett. Brukte en variant av dette når jeg slet med det. Fungerte ganske raskt. Anonymkode: 62b66...249 Helt enig i dette. Ikke gi soppen næring og ta probiotika morgen og kveld, så er du kvitt faenskapet for godt. Gått på x antall reseptbelagte kurer over tid, null langvarig effekt. Anonymkode: 85a30...012
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Er kjæresten behandlet? Mange som blir smittet igjen og igjen av mannen, fordi han ikke har symptomer. Anonymkode: 0a3c3...0af 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå