AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Jeg tok en test fordi jeg er mye plaget med utslett i ansiktet (perioral dermatitt. Men har utviklet seg på en litt annen måte.) Har ikke plager med magen eller fordøyelsen, annet enn oppblåsthet, som jeg alltid har hatt. Fikk utslag på veldig masse på testen. Vet ikke helt om man kan stole helt på disse testene. Leste i vg for noen år siden om noen som fikk mye utslag, men ikke hadde noe problemer. Jeg var hos homeopat og tok test. Vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Kan jo ikke kutte ut omtrent all mat.. Anonymkode: 8cf65...871
Jadzia Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Elimineringsdiett. Kutt ut alt i tre-fire uker. Prøv så en og en ting for å se om du får reaksjon. Er de gradert på hvor sterkt utslag du har, så kan du prøve å eliminere verstingene først
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Kutt hvete i 3 uker og se om du blir bedre. Etter det kan du kutte melkeproduker i 3 uker og se om det hjelper. Hvor oppblåst er du? Om du er veldig oppblåst hele tiden, så er jo det et mageproblem Anonymkode: 85e4b...4bb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Det er ikke oppblåstheten som er problemet, har alltid vært det, og har ikke vondt. Men det er utslettet i ansiktet, vet jo ikke om det har noe med mat p gjøre. Men det er derfor jeg tok testen, fordi jeg har prøvd så mye mot utslettet. Ts Anonymkode: 8cf65...871
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå