AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #21 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dersom det er det så har jeg gått i den fellen. Stilt spm osv. Og han svarer ikke. Så han leker vel med meg. Hvilke mennesker gjør sånt? Leker og sårer andre mennesker med vilje. Anonymkode: 630b3...cc0 Det var jeg som skrev det med lek og gå i fella. Det er ikke sikkert det er sånn da. Var bare et forslag. Jeg kjenner ikke til historien deres og om han har gjort sånn før eller om det er første gang han bryter kontakt. Hvis han gjør det med vilje for å såre og få deg til å ta kontakt så er han en fæl person. Men hvis han derimot bare vil bryte kontakten for godt så må du bare akseptere det uansett da. Anonymkode: 10ee5...f6a 2
Jullen Skrevet 30. mai 2021 #22 Skrevet 30. mai 2021 Ts, this is life. Og det er hardt. Nettdating sider er ikke kjente for å ha en kultur med takt og tone. Her er ingen regler eller forpliktelser når det kommer til hvordan man behandler potensielle dater. Noen velger å flørte uten intensjoner, andre er kalde og avisende om de ikke er intereserte og noen er svingende. Nettopp derfor er datingsider slitsomt. Det er rett og slett lite seriøst jevnt over. Denne mannen har derimot bare vært ærlig. De fleste antar at stillhet er tydelig nok kommunikasjon på manglende interesse. De kommer ikke på hvor sleip kommunikasjonsform det er og hvor usikre mange kan bli. Ikke minst at det kan være en sterk trigger. Sånn som med deg. Det verste du kan gjøre er likevel å mase. Det kan oppleves ganske skremmende for mange det også. Og det kan ende med en hard og brå tilbakemelding om ‘å la meg være i fred’. Det er vel en slags sånn beskjed du har fått nå. Håper du har lært av denne episoden. Om du lar stillhet trigge deg på datingmarkedet, har du et problem. Da er muligens datingsider ikke noe for deg. Du bør nemlig nesten klare å tåle noen avisninger her, for å si det slik.. Men i denne situasjonen var du på mange måter heldig. Du slapp billig unna ved at det ikke hadde utviklet seg videre. Du hadde ikke en gang møtt ham. Kun en fjern avstandsforelske basert på skriftlige meldinger og noen bilder. Det kan egentlig ikke en gang sammenlignes med ekte kjærlighetssorg. Men du har i det minste fått et snev av en forsmak på hvor hard og brutal kjærligheten og følelsene i denne forbindelse kan være. Kanskje noen av de sterkeste (og vondeste) følelsene som finnes💔 2
CorvusCorax Skrevet 30. mai 2021 #23 Skrevet 30. mai 2021 Du har "betydd noen ting"? Er ikke det bra da? Eller skrev du feil? Er det rart at du eventuelt ikke har betydd så mye om dere aldri har møttes og ikke snakket sammen på en god stund? Hvorfor forventer du så mye av en mann du ikke kjenner? Ikke la deg bli følelsesmessig påvirket av en ukjent. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #24 Skrevet 30. mai 2021 Ikke betydd noe. Skrev en meld i natt og forteller jeg er deprimert og lei meg osv, men ikke en lyd. Han ignorer meg og bryr seg ikke om hvordan jeg har det. Anonymkode: 630b3...cc0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #25 Skrevet 30. mai 2021 Han sa jo at du betydde no? Det er jo ikke så forferdelig. Anonymkode: 2dedd...7d7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #26 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sa jo at du betydde no? Det er jo ikke så forferdelig. Anonymkode: 2dedd...7d7 Ikke betydde noe. Skrivefeil der. Anonymkode: 630b3...cc0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #27 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke betydd noe. Skrev en meld i natt og forteller jeg er deprimert og lei meg osv, men ikke en lyd. Han ignorer meg og bryr seg ikke om hvordan jeg har det. Anonymkode: 630b3...cc0 Men du må slutte! Hadde en mann holdt på sånn du gjør nå hadde jeg vurdert å be politiet om besøksforbud. La den stakkars mannen være i fred. Han synes sikkert det er synd at du har det dårlig, men det er ikke og kan ikke være hans problem. Snakk med en psykolog eller med en venninne. Det du gjør nå er jo trakassering. Anonymkode: 4c9ab...95b 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #28 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke betydd noe. Skrev en meld i natt og forteller jeg er deprimert og lei meg osv, men ikke en lyd. Han ignorer meg og bryr seg ikke om hvordan jeg har det. Anonymkode: 630b3...cc0 Jeg forstår det er vondt for deg. Men nå har du fått frem hvordan du har det og han svarer ikke og bryr seg ikke. Da må du slutte å kontakte han og slikke sårene dine på egenhånd. Det gjør vondt verre å fortsette å sende han meldinger og ikke få svar. Du er nødt til å bearbeide følelsene dine på andre måter. Du kommer deg over dette. Tiden leger alle sår. Anonymkode: 5ffd1...fa5 2
Antiviruset Skrevet 30. mai 2021 #29 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Må bare lufte en ting til her og håper noen kan svare meg. Han vil bryte kontakten med meg, men hvorfor vil han ikke ønske meg lykke til? Eller si hadde eller avslutte på noe måte? Hvorfor bare stillhet som om jeg aldri har eksistert. Det sliter i meg og har sagt det til han så han vet at jeg blir skuffet og Sorry og velger og la meg ha det sånn? Hvorfor??? Anonymkode: 630b3...cc0 Du får aldri vite hvorfor. Dette er en person du aldri har møtt. Han kan ha truffet andre eller han ikke er interessert utfra den kommunikasjonen dere har hatt. Når man treffer noen på nettet er det lett å bygge illusjoner. En bør treffes rimelig raskt om man er interessert i noe mer seriøst. Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg, han viser bare at han mangler empati og driter i deg, vær glad at det ikke ble noe mer. Spørre noen om hvorfor er ikke særlig lurt, du får aldri et ærlig svar. Om det er et forhold som er 20 år gammelt eller om det er 1 dag gammelt. Det betyr heller ikke en dritt, det er over og det er bare å komme seg videre. Det gjør vondt ja, men slik er livet. Når du har truffet noen andre du passer samme med så er dette glemt raskt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #30 Skrevet 30. mai 2021 Det er gjerne rart og merkelig at jeg blir så provosert og trigget av en mann jeg ikke har møtt selvom vi har hatt kontakt lenge. Jeg har lagt mer i det enn det har vært og blitt skuffet. Jeg må prøve å la det bli med dette nåog la han i fred. Men må bare si dette her er at han tenker ikke mer på det og jeg blir sittende igjen med alt. Provoserende. Anonymkode: 630b3...cc0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå