Gå til innhold

Den mest misslykkete dama her!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kontakt med en mann fra nettet i mange år. Ikke møtt. Ikke hørt fra han på lenge. I går tok jeg kontakt og han sa jeg betydde noe ting og hadde ikke tenkt på meg. Gråt i hele natt og ser ikke ut i ansiktet i dag. 

Hva gjør man? 

Anonymkode: 630b3...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er knall hard, men da har du fått avsluttet det. Det er bare å rydde bort alt som heter kontakt med denne personen og ignorere om han dukker opp igjen.

Nå går du og gjør det du liker best! Gjør deg selv lykkelig først, også hopper du opp på hesten igjen når du er klar.

Det beste med å være alene, er at man kan gjøre hva man vil når man vil.👍 

Lykke til med neste.🙂

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

For en fjott. Men du har i hvert fall ikke møtt ham, og det er lettvint å fjerne alle spor. Det er lov å sørge, men ikke så lenge! 

Det går over, husk det ❤️ 

Anonymkode: 50543...7ee

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk ❤️ Setter pris på. Vondt å ha det sånn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du lider nok mer i en illusjon om hva som kunne blitt enn i virkeligheten. Dette hadde jeg bare blitt ferdig med ganske fort og gått videre med livet. 

Anonymkode: 61b5b...7f3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nå viste han seg som den han er, ikke den DU desverre har trodd han er.

Like greit å ikke ha noe mer kontakt med en som sier slik til deg. Slett all tidligere korrespondanse overalt og blokker ham.

Anonymkode: 4a558...ea0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skal jeg. Nå egentlig glad jeg ikke har møt han. Hadde nok skuffet meg. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må bare lufte en ting til her og håper noen kan svare meg. 

Han vil bryte kontakten med meg, men hvorfor vil han ikke ønske meg lykke til? Eller si hadde eller avslutte på noe måte? Hvorfor bare stillhet som om jeg aldri har eksistert. Det sliter i meg og har sagt det til han så han vet at jeg blir skuffet og Sorry og velger og la meg ha det sånn? Hvorfor???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Han vil bryte kontakten med meg, men hvorfor vil han ikke ønske meg lykke til? Eller si hadde eller avslutte på noe måte? Hvorfor bare stillhet som om jeg aldri har eksistert. Det sliter i meg og har sagt det til han så han vet at jeg blir skuffet og Sorry og velger og la meg ha det sånn? Hvorfor???

Ingen? 

Skikkelig frustrert her. Ville dere spurt han? Han ville gjerne ikke svart på det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Noen mennesker er snille og samvittighetsfulle, de ville ha sagt lykke til og gitt en forklaring. Andre mennesker er ikke samvittighetsfulle. De vil ikke forklare noe, kan avslutte brått og ikke bry seg om hvordan du har det. Forstår det er vondt for deg. Men vet du hva? Vær sjeleglad for at du fant ut hvordan han egentlig er. 

Anonymkode: 5ffd1...fa5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ingen? 

Skikkelig frustrert her. Ville dere spurt han? Han ville gjerne ikke svart på det. 

Han oppfører seg respektløst mot deg. Besvar stillheten hans med stillhet. Hvis han tar kontakt igjen, besvar med stillhet akkurat som han gjør mot deg. Han ville bryte kontakten så la han gå. 

Anonymkode: 5ffd1...fa5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"adios, dust" slett og blokker rett og slett. Ikke noe å bruke tid på. 

Det i å få "avslutning", det er ikke alt som trengs å bli ryddet opp i. Vi møter stadig nye mennesker, så er bare å bli kjent med noen nye. Lev litt, ha det gøy, ikke ta alt så seriøst med en gang - NYT livet og uforutsigbarheten en stund, du trenger da ingen mann i livet ditt for å ha et godt og rikt liv, vel? Du har deg selv, det får holde enn så lenge. 

Anonymkode: 69981...e09

• Liker 6
Skrevet

Ikke vondt ment, men det at han ikke var interessert burde du ha forstått. Du skriver jo at det hadde vært stille fra han en stund. En mann/kvinne som ikke er interessert i å bli nærmere kjent, er ikke så ivrig på å holde kontakt. (Noen ganger kutter de kontakt også/blir stille fra dem lenge). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
tussi84 skrev (12 minutter siden):

Ikke vondt ment, men det at han ikke var interessert burde du ha forstått. Du skriver jo at det hadde vært stille fra han en stund. En mann/kvinne som ikke er interessert i å bli nærmere kjent, er ikke så ivrig på å holde kontakt. (Noen ganger kutter de kontakt også/blir stille fra dem lenge). 

Ja, har vel skjønt det. Problemet mitt er at stillhet trigger og provoserer meg. Så blir motsatt effekt på meg, 

Så istedenfor å ikke bry meg blir jeg besatt av å ikke få svar. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, har vel skjønt det. Problemet mitt er at stillhet trigger og provoserer meg. Så blir motsatt effekt på meg, 

Så istedenfor å ikke bry meg blir jeg besatt av å ikke få svar. 

Stillhet trigger veldig mange, ikke bare deg. Han gjør det kanskje med vilje for å gjøre deg forvirret. Hvem vet. Greia er, hvis dette er et spill for han, hvis han vil at du skal sende han masse spørsmål, mase på han osv. Da går du jo rett i fella hans. Du føler deg ubetydelig og han føler seg ettertraktet. Ikke gå i fella, ikke gidd å være med på sånt. Lat som du gir blaffen. 

Anonymkode: 10ee5...f6a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stillhet trigger veldig mange, ikke bare deg. Han gjør det kanskje med vilje for å gjøre deg forvirret. Hvem vet. Greia er, hvis dette er et spill for han, hvis han vil at du skal sende han masse spørsmål, mase på han osv. Da går du jo rett i fella hans. Du føler deg ubetydelig og han føler seg ettertraktet. Ikke gå i fella, ikke gidd å være med på sånt. Lat som du gir blaffen. 

Anonymkode: 10ee5...f6a

Dersom det er det så har jeg gått i den fellen. Stilt spm osv. Og han svarer ikke. Så han leker vel med meg. Hvilke mennesker gjør sånt? Leker og sårer andre mennesker med vilje. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dersom det er det så har jeg gått i den fellen. Stilt spm osv. Og han svarer ikke. Så han leker vel med meg. Hvilke mennesker gjør sånt? Leker og sårer andre mennesker med vilje. 

Jeg skjønner på en måte at du heller vil tro at han leker med deg, enn at han ikke er interessert overhode. Men jeg tror du tar feil. Hadde ikke du tatt kontakt, så hadde du aldri hørt noe. Stillhet fra ham, betød avsluttet, og han håpet på å ikke høre noe mer fra deg. Finito. Han aner ikke hvilke følelser eller triggere du har,  og i hans ører er det ikke sårende å si at han ikke har tenkt på deg, eller ikke ønske deg lykke til. For ham er det bare en ærlig opplysning, og han var som sagt ferdig med deg, til du begynte å mase.  Han kunne sagt lykke til, men for noen så er det falskt å bare slenge ut slike tomme fraser. 

Det aner meg at du har en type personlighet, som ikke lett slipper taket, og går videre, men det er det du må fokusere på.  

Anonymkode: 9d912...ae0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg tviler på det er lek og spill. Han er bare ikke interessert, og orker ikke å prøve å forklare. Hva skal man liksom si? Stort sett må man da bruke masse energi for å finne på en plausibel løgn, som ikke sårer. 

Ikke vær en psykobitch stalker og mas om avslutning og forklaring og whatnot. Dropp ham, visk ham ut av livet ditt og gå videre.

Anonymkode: 4c9ab...95b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenkt på sånne som meg, som bor med noen i 3 år også forsvinner de uten et ord. Må drive med detektivarbeid i et år for å finne ut av hva som har skjedd og finner ut at han flyttet inn til en annen dame da han ble sporløst borte. 

En nettvenn ville jeg børstet bort som smuler på en stol. 

Anonymkode: bec65...cf5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tviler på det er lek og spill. Han er bare ikke interessert, og orker ikke å prøve å forklare. Hva skal man liksom si? Stort sett må man da bruke masse energi for å finne på en plausibel løgn, som ikke sårer. 

Ikke vær en psykobitch stalker og mas om avslutning og forklaring og whatnot. Dropp ham, visk ham ut av livet ditt og gå videre.

Anonymkode: 4c9ab...95b

Enig med denne. Hadde det vært et spill og ‘lek’, hadde han passet på å ‘ha deg på gress’. Tatt lott kontakt igjen, flørtet og blitt stille igjen. Han her har forsøkt å gi deg klare signaler på at han ikke er interesert. Kanskje han har vært høflig i starten og du har tolket det som interesse og flørt. Så har han blitt stille for å være mer tydelig på manglende interesse. For så å være helt tydelig til slutt ved å si han ikke har tenkt på ts.

Anonymkode: f7d2b...b6a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...