Earwen Skrevet 26. mai 2021 #21 Skrevet 26. mai 2021 (endret) .. Endret 26. august 2025 av Earwen Feil 1
Optimisten1990 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #22 Skrevet 26. mai 2021 39 minutter siden, Earwen said: På tider selv. Sveiper på gutter som iallefall gir litt info i bioen, ikke bare høyde og Snapchat 😅 så må noen av interessene stemme overens, da en som bare løper på fjelltur på fritiden ikke er noe for meg.. Jeg tenker det viktigste for meg iallefall er at en skriver hva en er ute etter, 3 ting du liker og kanskje en morsom fact som kan være en conversation starter. Men vi kvinner er like forskjellige som menn, så det er ingen fasit. 🤷♀️ Når det kommer til samtale så har jeg ikke så mange råd, alt dør ut ganske fort.. 😅 Men skriv mer utfyllende setninger iallefall, for å holde samtalen i gang. Akkurat på utfyldene setninger, så har jeg blitt greit trent av hu mor når jeg var yngre.👍😁
Earwen Skrevet 26. mai 2021 #23 Skrevet 26. mai 2021 Optimisten1990 skrev (9 minutter siden): Akkurat på utfyldene setninger, så har jeg blitt greit trent av hu mor når jeg var yngre.👍😁 Flink mor du har, er ikke alle som har lært seg å skrive mer enn 'kult' eller 'ikkeno' 🤷♀️ så bare der vinner du nok over mange 😊👍 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #24 Skrevet 26. mai 2021 Optimisten1990 skrev (9 timer siden): Men hva med disse damene som ikke har noe stående på bioen. Er det da man kan kjøre på med. "Du flyter i land på en ødeøy scenario" eller er det bare kjedelig og rutine messig? I så fall, hvilket spørsmål syns du ville vært intressant? Har vedkommende bilder av noe jeg fatter interesse for (f.eks hund eller båtliv). Da er jo det noe som beskriver personen, og som gir meg noe å gå etter. Da slipper du noe ødeøy scenario 😅 Er det tom bio, ingen bilder som gir en indikasjon av hvem personen er, interesser og lignende, så finnes det ikke fnugg av interesse for vedkommende. Da må vedkommende være den lekreste jeg noen gang har sett... Type Gerard Butler eller Scarlett Johansson 🤩 Jeg har aldri snublet over verken eller, så det er no-go. Anonymkode: 90594...0d8
Optimisten1990 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #25 Skrevet 26. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har vedkommende bilder av noe jeg fatter interesse for (f.eks hund eller båtliv). Da er jo det noe som beskriver personen, og som gir meg noe å gå etter. Da slipper du noe ødeøy scenario 😅 Er det tom bio, ingen bilder som gir en indikasjon av hvem personen er, interesser og lignende, så finnes det ikke fnugg av interesse for vedkommende. Da må vedkommende være den lekreste jeg noen gang har sett... Type Gerard Butler eller Scarlett Johansson 🤩 Jeg har aldri snublet over verken eller, så det er no-go. Anonymkode: 90594...0d8 Sant nok, dem har jo ikke lagt noe job i noen duglige bilder eventuelt.
Ikaros2020 Skrevet 26. mai 2021 #26 Skrevet 26. mai 2021 Mann her. Er på tinder. Når jeg matcher med damer så opplever jeg som oftest at samtalen dør fort ut, men av og til går samtalen lett. Da blir det en fin flyt og det er hyggelig og gøy å chatte. Det kan man ikke vite på forhånd, så man må bare prøve. Det krever også at begge parter er interessert og sosialt kompetente. Jeg synes det er helt fint å åpne med et enkelt "Hei!", eller "Hei, hvordan går det?", eller lignende. Det er jo sånn man hilser på hverandre ellers. Det er kanskje noen som "krever" at man skal åpne med et eller annet som umiddelbart fanger oppmerksomheten og som ikke responderer på en vanlig hilsen. Greit nok, men da er ikke jeg interessert heller. Ikke prøv å "gjøre deg til". Men gå fort fra "hei" og til en samtale om et eller annet. Dropp de vanlige intervjuspørsmålene. Fortell om noe gøy/interessant som har skjedd de siste par dagene. Vær uformell. Ikke tenk på hvordan du fremstår, for da blir du bare nervøs. 1
Optimisten1990 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #27 Skrevet 26. mai 2021 1 minutt siden, Ikaros2020 said: Mann her. Er på tinder. Når jeg matcher med damer så opplever jeg som oftest at samtalen dør fort ut, men av og til går samtalen lett. Da blir det en fin flyt og det er hyggelig og gøy å chatte. Det kan man ikke vite på forhånd, så man må bare prøve. Det krever også at begge parter er interessert og sosialt kompetente. Jeg synes det er helt fint å åpne med et enkelt "Hei!", eller "Hei, hvordan går det?", eller lignende. Det er jo sånn man hilser på hverandre ellers. Det er kanskje noen som "krever" at man skal åpne med et eller annet som umiddelbart fanger oppmerksomheten og som ikke responderer på en vanlig hilsen. Greit nok, men da er ikke jeg interessert heller. Ikke prøv å "gjøre deg til". Men gå fort fra "hei" og til en samtale om et eller annet. Dropp de vanlige intervjuspørsmålene. Fortell om noe gøy/interessant som har skjedd de siste par dagene. Vær uformell. Ikke tenk på hvordan du fremstår, for da blir du bare nervøs. Godt poeng. Kanskje gå for den vinkelen neste gang, også vente litt med de vanlige spørsmålene.👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå