AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hei, Har nylig begynt å spille animal crossing og ser at om man ønsker å besøke andre øyer på man ha et medlemsskap som koster penger. Er det verdt det? Eller er det like gøy å spille uten? Anonymkode: 385ce...b5f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Jeg syns det er verdt det. Man kan feks kjøpe klær/ting som man ikke har på øya selv, få andre typer frukt også kan man selge turnips til en mye bedre pris enn hos seg selv som regel. Mye lettere å få økt formuen:) Anonymkode: 227a8...573
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg syns det er verdt det. Man kan feks kjøpe klær/ting som man ikke har på øya selv, få andre typer frukt også kan man selge turnips til en mye bedre pris enn hos seg selv som regel. Mye lettere å få økt formuen:) Anonymkode: 227a8...573 Takk for svar! Det var jo ikke så ille pris, så tror jeg skal teste det Anonymkode: 385ce...b5f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Dere som har spilt det en stund, synes dere det blir ensformig og kjedelig etterhvert, eller skjer det nye ting ofte? Anonymkode: 385ce...b5f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Har spilt det i ca 10 mnd nå. Får noen små perioder jeg ikke spiller, men som regel så får jeg nye ideer til øyen og må terraforme litt 😅 For min del er det god avkobling! Har betalt medlemskap eller hva det nå heter - men har bare en venn som spiller, så føler ikke jeg har fått så mye ut av det enda 🥴 Anonymkode: 666da...7ee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Har spilt siden lansering, men merker nå at det begynner å bli ensformig når man har allerede spillet alle eventene fra før. Håper de kommer med en større oppdatering snart 😊 Kan anbefale Belltreeforums for bytting, kjøp og salg, finne spillevenner og AC diskusjoner. Veldig bra og hyggelig forum 👍 Anonymkode: c3518...330 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå