Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Har nylig begynt å spille animal crossing og ser at om man ønsker å besøke andre øyer på man ha et medlemsskap som koster penger. Er det verdt det? Eller er det like gøy å spille uten?

Anonymkode: 385ce...b5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er verdt det. Man kan feks kjøpe klær/ting som man ikke har på øya selv, få andre typer frukt også kan man selge turnips til en mye bedre pris enn hos seg selv som regel. Mye lettere å få økt formuen:)

Anonymkode: 227a8...573

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg syns det er verdt det. Man kan feks kjøpe klær/ting som man ikke har på øya selv, få andre typer frukt også kan man selge turnips til en mye bedre pris enn hos seg selv som regel. Mye lettere å få økt formuen:)

Anonymkode: 227a8...573

Takk for svar! Det var jo ikke så ille pris, så tror jeg skal teste det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har spilt det en stund, synes dere det blir ensformig og kjedelig etterhvert, eller skjer det nye ting ofte?

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har spilt det i ca 10 mnd nå. Får noen små perioder jeg ikke spiller, men som regel så får jeg nye ideer til øyen og må terraforme litt 😅 For min del er det god avkobling!

Har betalt medlemskap eller hva det nå heter - men har bare en venn som spiller, så føler ikke jeg har fått så mye ut av det enda 🥴

Anonymkode: 666da...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Har spilt siden lansering, men merker nå at det begynner å bli ensformig når man har allerede spillet alle eventene fra før. Håper de kommer med en større oppdatering snart 😊

Kan anbefale Belltreeforums for bytting, kjøp og salg, finne spillevenner og AC diskusjoner. Veldig bra og hyggelig forum 👍

Anonymkode: c3518...330

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...