Gå til innhold

Kom til Onkel Sven


Gjest Onkel Sven

Anbefalte innlegg

Gjest Onkel Sven

På tide at et sted som åpenbart kun består av kvinnelige mennesker, får seg et ekte mannebein hva? Jeg heter Geir og og er i min beste alder, de glade førtiårene! Jeg kommer fra Sørlandet et sted hvor jeg bor med min konepone og mine to barn. Jeg har hus og bil, sauna og svømmebasseng. Godt betalt jobb og muskler så det holder hehe... Som dere ser er gode gamle Sven Olav mitt store idol, på tide at Kongehuset får seg en lærepenge sier nå jeg!

Så jeg håper vi kan more oss sammen damer! :humpe::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Onkel Sven
:vinke:

Har en følelse på at Seroxata kommer til å like deg. :ler:

Grattis med dagbok!

Hvorfor skulle bare hun like meg? Jeg håper da at alle vil like meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle bare hun like meg? Jeg håper da at alle vil like meg da!

Hehe, nei sier ikke at bare hun kommer til å like deg. Men hun er stor fan av Sven så kanskje hun liker deg litt ekstra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onkel Sven

Halloen igjen damer, lenge siden sist ;)

Hva har dere gjort på idag da?

Jeg sitter på jobb ennå, skal hjemover i sekstiden. Så er det middag og så tenkte jeg at jeg skulle ta meg noen runder i svømmebassenget og sette meg i saunaen en liten stund før jeg legger meg. Da blir jeg så avslappet og sovner med en gang!

I helga skal kona ta med ungene og besøke mora sin i Bergen. Skal bli godt å få huset for seg selv i helga ja! Har hørt rykter om at dere holder Kg-treff i blant, hva med å ta turen innom meg i helga da? :ler: Så kan vi alle bli kjent over et glass rødvin eller to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...