AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Del Skrevet 25. mai 2021 Heihei jenter! Jeg har et problem. Jeg har kjøpt mange nye tightser og shortsen til trening som er seamless. Vanligvis bruker jeg ikkke undertør på trening, da jeg syns det er lite flatterende med trusekant som skinner gjennom underdelen. MEN på seamless modellene får jeg den største cameltoe ever hvis jeg ikke bruker truse. Noen forslag til hva som kan fikse dette? Noen som har lifehacks her? Ser mange andre jenter på trening som verken har undertøyskant eller cameltoe, så det skal da være mulig Anonymkode: cfae9...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Del Skrevet 25. mai 2021 Altså du vil ikke bruke truse pga trusekanten? Er du seriøs?? Du skal trene, ikke vise deg frem Ta på deg ei truse, og set på et trusinnlegg. Problem solved! Anonymkode: a27ef...a88 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Del Skrevet 25. mai 2021 Finnes mange fine sømløse nude truser da! Jeg kjøper mine på cubus, der fpr du mange modeller og fargetoner på "nude" liker de string med høyt liv Jeg tar et truseinnlegg på åså, da blir ikke buksa for innpåsliten 😄 Synes det hjelper veldig. Anonymkode: 48684...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Heihei jenter! Jeg har et problem. Jeg har kjøpt mange nye tightser og shortsen til trening som er seamless. Vanligvis bruker jeg ikkke undertør på trening, da jeg syns det er lite flatterende med trusekant som skinner gjennom underdelen. MEN på seamless modellene får jeg den største cameltoe ever hvis jeg ikke bruker truse. Noen forslag til hva som kan fikse dette? Noen som har lifehacks her? Ser mange andre jenter på trening som verken har undertøyskant eller cameltoe, så det skal da være mulig Anonymkode: cfae9...5f5 Om målet ditt er å vise deg frem så skjønner jeg ikke hvorfor du syns cameltoe er negativt? Mennene sikler etter det. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har sett trusekant på damer, men det er sikkert fordi jeg ikke glor på alle andre når jeg trener, og fordi jeg ikke er på trening for å se sexy ut for menn. Anonymkode: 7812f...d4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Del Skrevet 25. mai 2021 Noen dropper forøvrig undertøy eller legger et truseinnlegg i tightsen, har jeg lest. Anonymkode: 7812f...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Del Skrevet 25. mai 2021 Usynlig undertøy for kjoler ect, g- streng type med high waist. Anonymkode: d756b...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #7 Del Skrevet 25. mai 2021 Støtter sømløs stringtruse. Ha aldri hatt behov for truseinnlegg når jeg bruker det. Anonymkode: a2875...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 25. mai 2021 #8 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Heihei jenter! Jeg har et problem. Jeg har kjøpt mange nye tightser og shortsen til trening som er seamless. Vanligvis bruker jeg ikkke undertør på trening, da jeg syns det er lite flatterende med trusekant som skinner gjennom underdelen. MEN på seamless modellene får jeg den største cameltoe ever hvis jeg ikke bruker truse. Noen forslag til hva som kan fikse dette? Noen som har lifehacks her? Ser mange andre jenter på trening som verken har undertøyskant eller cameltoe, så det skal da være mulig Anonymkode: cfae9...5f5 Ta på deg noe løstsittende treningstøy. Har du vært i en skikkelig gym hvor vi menn løfter? Det ser ikke akkurat vakkert ut men hey, sterk som faen blir vi. Der er det joggiser, hoodies og utvaska t skjorter - absolutt ikke noe moteshow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 27. mai 2021 #9 Del Skrevet 27. mai 2021 (endret) Drar du tightsen for langt opp? Det er selve oppskriften på cameltoe (og soppinfeksjon forøvrig hvis man ikke har undertøy på). Ser flere jenter som drar tightsen langt opp i armhulene i håp om å få bedre rumpe, men ender isteden med cameltoe på vift. Dra tightsen passe langt opp og bruk stringtruse! Får du fremdeles cameltoe, så legger du i et truseinnlegg. Endret 27. mai 2021 av Khloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå