AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #41 Skrevet 29. juni 2022 Det er alltid en deilig følelse å gå til høyre for kiosken på Huk (for de som ikke er lokalkjente, tar du venstresiden kommer du til tekstilstranden, går du til høyre kommer du til nudiststranden) Første tur i år, alltid deilig å kle av seg alt og ligge å slikke sol helt naken. Smugtitte litt på de andre på stranden, tusle litt rundt i nettoen. Første gang jeg har handlet naken i dag (på kiosken..) Deilig følelse, og litt spennende om ting holdt seg nede... Håper på flere turer i sommer. Anonymkode: 0f84d...98e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #42 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er alltid en deilig følelse å gå til høyre for kiosken på Huk (for de som ikke er lokalkjente, tar du venstresiden kommer du til tekstilstranden, går du til høyre kommer du til nudiststranden) Første tur i år, alltid deilig å kle av seg alt og ligge å slikke sol helt naken. Smugtitte litt på de andre på stranden, tusle litt rundt i nettoen. Første gang jeg har handlet naken i dag (på kiosken..) Deilig følelse, og litt spennende om ting holdt seg nede... Håper på flere turer i sommer. Anonymkode: 0f84d...98e Fin beskrivelse. Det er ubeskrivelig deilig å være naken. Også med andre. Herlig å se andre nakne, ekstra spesielt med kvinner selvsagt, de er jo så fantastiske for oss menn. Det er da ikke noe galt i å synes det, så lenge en er diskret og oppfører seg normalt. Synes forresten kvinner gjør tekstilstrendene mye vakrere også. Bare så det er sagt. Sunne normale interesser kaller jeg det. Anonymkode: 9c655...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #43 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fin beskrivelse. Det er ubeskrivelig deilig å være naken. Også med andre. Herlig å se andre nakne, ekstra spesielt med kvinner selvsagt, de er jo så fantastiske for oss menn. Det er da ikke noe galt i å synes det, så lenge en er diskret og oppfører seg normalt. Synes forresten kvinner gjør tekstilstrendene mye vakrere også. Bare så det er sagt. Sunne normale interesser kaller jeg det. Anonymkode: 9c655...c9c For å være ærlig er det faktisk nesten mer opphissende å være på tekstilstranden på huk hvor det ofte gjelder å bli sett, og da blir det jo ofte å bruke minimale bikinier. Synes det er mer sexy med en flott dame i en bitteliten bikini enn helt naken, er vel noe med at man må bruke fantasien mer når de har bikini på. Når man er alene der som mann får man vel kanskje et lite stempel som "kikker", at man bare er der for å se på nakne damer. Men det er alt annet enn grunnen til at jeg er der. Ja, det er selvsagt ingen ulempe å se nakne damer, men jeg er like fasinert av de nakne mennene der også. Men min hovedgrunn er at det er "lov" å være naken der, og at man ikke må følge med på at det ikke kommer andre slik man må hvis man skulle ta seg et nakenbad i et vann i skogen f.eks. Anonymkode: 0f84d...98e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #44 Skrevet 1. oktober 2022 Hvordan var nudist/naturist-sesongen for folk da? Min var skuffende dårlig, bare en tur til Huk og noen nakenbad alene her og der. Sånn er det når man er skapnudist og holder det hemmelige for for eksempel kona... Anonymkode: 0f84d...98e 2
911 Skrevet 3. oktober 2022 #45 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 0.44): Hvordan var nudist/naturist-sesongen for folk da? Min var skuffende dårlig, bare en tur til Huk og noen nakenbad alene her og der. Sånn er det når man er skapnudist og holder det hemmelige for for eksempel kona... Anonymkode: 0f84d...98e Hvorfor det? Jeg snakket en gang med min om å bestille "Syden"-hotell der det var nakenterrasse. Hun var først litt skeptisk, men nå er hun mer ivrig enn meg 🤩. Forteller også venner/naboer om de spør og anbefaler dette. Deilig å være på Maspalomas 😊 Det er jo ikke noe skummelt med å være naken sammen med andre nakne mennesker så lenge alle oppfører seg normalt. 1
Mann1977 Skrevet 2. november 2022 #46 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 0.44): Hvordan var nudist/naturist-sesongen for folk da? Min var skuffende dårlig, bare en tur til Huk og noen nakenbad alene her og der. Sånn er det når man er skapnudist og holder det hemmelige for for eksempel kona... Anonymkode: 0f84d...98e Hehe. Høres nesten ut beskrivelse av sommeren for meg dette. Jeg liker å bade, sole meg å være naken alene eller på naturiststrand. Synd sommerdagene blir kaldere og kaldere der jeg bor..... Skap-naturist siden kona ikke leker med tanken en gang med å være naken i offentligheten...... 1
Nobia Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #47 Skrevet 29. desember 2022 Snart bare 4 måneder til en kan ligge naken på Søm i Kristiansand igjen. Teller ned hver dag kan du si. Så i mellomtiden får det holde å være naken innendørs hjemme så ofte en kan. Noen andre som hus naturist? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #48 Skrevet 29. desember 2022 Nobia skrev (11 timer siden): Snart bare 4 måneder til en kan ligge naken på Søm i Kristiansand igjen. Teller ned hver dag kan du si. Så i mellomtiden får det holde å være naken innendørs hjemme så ofte en kan. Noen andre som hus naturist? I fjor ble det bare en tur til Huk, håper på flere i år.. Men ikke så lett når man er skapnudist og kona ikke aner noe om det.. Anonymkode: 0f84d...98e 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #49 Skrevet 23. april 2023 Endelig er våren her igjen, og naturist sesongen kan snart starte. Gleder meg til å kunne sole meg uten klær igjen på naturist strendene. Elsker å være naken ute blandt andre nakene. Flere enn meg som ser frem til å kjenne solstrålene treffe hele kroppen? Anonymkode: b6ecd...627 1
911 Skrevet 24. april 2023 #50 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 7.20): Endelig er våren her igjen, og naturist sesongen kan snart starte. Gleder meg til å kunne sole meg uten klær igjen på naturist strendene. Elsker å være naken ute blandt andre nakene. Flere enn meg som ser frem til å kjenne solstrålene treffe hele kroppen? Anonymkode: b6ecd...627 Ja. Selvsagt, men her nord der jeg bor er det laaaangt mellom hver strand der det er mulig å sole seg naken uten å støte andre. Så vidt jeg vet er det bare en offisiell strand i Nordland + Troms/Finnmark 😞 , men vi pleier å søke opp de strendene som ligger litt avsides til.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #51 Skrevet 24. april 2023 Jeg gleder meg ja, noen som vet om det har vært noe liv på Huk de siste dagene? (kanskje ikke de to siste dagene nå i sludd og regn) men uka før. Vil ta meg en tur snart, men har ikke lyst å være den eneste der ute lissom... Anonymkode: 0f84d...98e
Mann1977 Skrevet 8. juli 2023 #52 Skrevet 8. juli 2023 For de av dere som syntes det et for mange kikkere på store steder så anbefales det å ta turen til Molde og Hjertøya. Her er det vanligvis helt/nesten folketomt og rolig stemning. I I sommerferien går det båt fra Molde sentrum og ut til Hjertøya der det er stor gressplen, fiskerimuseum og kafe. Kajakk eller annen båt er selvfølgelig også mulig å bruke. Naturisområdet ligger for seg selv på sydsiden. Akkurat som en naturist liker det. Husk å ta med drikkevann og mat 🙂 2
Mann 56 Skrevet 7. juni 2024 #53 Skrevet 7. juni 2024 Hei jeg er en mann på 50 som liker å være Naken på strendene og ikke nok med det. Er også naken inne og i besøk 1
Fredriklyng772 Skrevet 22. juli #54 Skrevet 22. juli Nobia skrev (På 24.11.2021 den 9.23): Savner sommeren og det å ligge naken ute i det fri enten et sted alene eller sammen med andre nakne. Ble bare et par turer på søm i Kristiansand på meg i år. Men var to fine turer. Var overraskende mye par der de gangene jeg var der, å det er jo kjempe bra. Neste år blir det flere turer. Flere som savner sommer og nakenhet? Er det fortsatt noe liv i Søm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå