Gå til innhold

Hvilket prevensjonsmiddel ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler du? 

Spiral - men er det vondt å gå med? Vondt under samleie? Synes tråden? Hva da med den tråden ved samleie - synes den? Kan den forsvinne? 

Eventuelt andre midler du anbefaler? 

Anonymkode: 299f7...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sterilisering.

Anonymkode: f584e...340

AnonymBruker
Skrevet

Kondom er helt supert. 

Anonymkode: 9eb25...906

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som svarer kondom, synes dere ikke at følsomheten blir nedsatt? Det er mannen min sitt argument, at det kjennes så mye mindre. Er det merkeavhengig?

Anonymkode: 2eb91...659

AnonymBruker
Skrevet

Sterilisering av mannen. 

Da slipper dere også situasjonen der han mener han har bestemmelsesrett når det kommer til abort. 

Anonymkode: 7e5a4...7fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dere som svarer kondom, synes dere ikke at følsomheten blir nedsatt? Det er mannen min sitt argument, at det kjennes så mye mindre. Er det merkeavhengig?

Anonymkode: 2eb91...659

Nei, følelsen blir bare minimalt nedsatt.  Rfsu Thin er veldig bra. Tynn og gir følelse 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vondt å gå med spiral. Trådene er myke og de forsvinner ikke fordi det er meningen at de skal være der slik at spiralen kan taes ut igjen. 

Du bør snakke med legen din om dette og få et kompetent svar. Her inne får du sjeldent kompetente svar.

Anonymkode: 05b65...6da

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om folk som har blitt gravid med spiral i tillegg virker det unaturlig å ha noe permanent der oppe. Ville brukt kondom/fått oversikt på syklusen og sikre dager.

Anonymkode: 98b42...6f8

Skrevet

Har pstav og er veldig fornøyd hittil med den.

AnonymBruker
Skrevet

P stav har fungert best for meg. 

Anonymkode: aa5d4...65b

AnonymBruker
Skrevet

Bruker minipillen og syns det fungerer bra for meg som er i 40 pluss. Har brukt p piller, hormonspiral, p stav. Vært fornøyd med p staven helst. Kjenner ikke om du går med spiral, trådene er korte og mannen merker de ikke ved samleie mener jeg. Men ubehagelig å sette inn og ta ut. 

Anonymkode: 0a553...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Å kjenne syklusen sin, evt kombinert med daglig sjekk av livmortappplassering og morgentemperatur. Man kan kun bli gravid noen få dager i mnd.

Anonymkode: ae728...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...