Gå til innhold

Alle er bra trent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det kun i mitt området samtlige deltakere på SATS treningssenterene er sjukt fit?

Både menn og damer ser ut som tatt rett ut fra en instagram feed - Får helt angst av å være den eneste som ikke ser ut til å bo på senteret.

Dette er i Sandnes regionen så har forsøkt 3 forskjellige senter og det er likt over alt.

Anonymkode: aa3e0...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det kun i mitt området samtlige deltakere på SATS treningssenterene er sjukt fit?

Både menn og damer ser ut som tatt rett ut fra en instagram feed - Får helt angst av å være den eneste som ikke ser ut til å bo på senteret.

Dette er i Sandnes regionen så har forsøkt 3 forskjellige senter og det er likt over alt.

Det er fordi de som faktisk fortsetter å trene regelmessig blir seende bedre ut. De som er late forsvinner igjen. Så det er bare "fitte" folk igjen til slutt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min erfaring er at ulike sentre tiltrekker seg ulike typer treningsmennesker. Dette er også grunnen til at jeg unngår SATS Elixia. Jeg anser meg selv for å være ganske veltrent, men jeg orker ikke kroppspresset og fokuset på hvordan man ser ut når man trener. 

Anonymkode: 9f1cc...9e5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk i Sandnes er kanskje unormalt fine og veltrente? Jeg har brukt flere forskjellige sentre i Oslo (indre vest, sentrum og ytre øst) og synes jeg ser folk av alle slag.

Anonymkode: 73f3c...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat som å tæne på Sørenga i Oslo. Har du ikke sprettrumpe og flat mage kan du komme deg til helvete vekk!

Anonymkode: a9938...e55

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk i Sandnes er kanskje unormalt fine og veltrente? Jeg har brukt flere forskjellige sentre i Oslo (indre vest, sentrum og ytre øst) og synes jeg ser folk av alle slag.

Anonymkode: 73f3c...28b

Det er vi ikke 😂 Bor i Sandnes selv. 

Til TS, det har nok vært helt tilfeldig at du føler alle du ser er veltrente. Jeg kjenner flere som trener på senter i Sandnes, og kun et par av dem ser veltrente ut. 

Anonymkode: 88a51...26a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
jabx skrev (7 timer siden):

Det er fordi de som faktisk fortsetter å trene regelmessig blir seende bedre ut. De som er late forsvinner igjen. Så det er bare "fitte" folk igjen til slutt.

En ser ikke bra ut når en er full i muskler. For meg har trente kropper vært rett og slett stygt.

Anonymkode: c8654...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Dette er ikke min erfaring. På mitt senter er det mange som har gått lenge og ikke ser ut som de er tatt fra noen Instagram feed. Det er en overvekt av helt normale mennesker på mitt senter og det synes jeg er bra.

Jeg har selv gått ganske lenge på mitt senter og ser helt normal ut. Trener ikke for å få lav fettprosent, men for helsa sin skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En ser ikke bra ut når en er full i muskler. For meg har trente kropper vært rett og slett stygt.

Godt poeng 🙄 not. 

Anonymkode: 3c2cd...517

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Alle er ikke fit. Jeg bor i Stavanger. Merker stor forskjell på når på dagen jeg trener da, på ettermiddagen er det mye ungdommer og de ser jo raskt fit ut... På morgenen er det ofte folk med PT, og da er det oftere folk som ikke ser ut som de har bodd på et treningssenter i 3 år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekket ut Sats Sandnes på Instagram. De øverste bildene er som ta beskriver.

Anonymkode: 4713a...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat som å tæne på Sørenga i Oslo. Har du ikke sprettrumpe og flat mage kan du komme deg til helvete vekk!

Anonymkode: a9938...e55

Haha, dummeste jeg har hørt. Jeg løper på Sørenga hver morgen. Og jeg er gladlubben. Ser mange som meg som trimmer rundt her hver morgen.

Er forøvrig ikke noen treningsplass her, så mest løping/turer for de som ikke bader.

Anonymkode: 96429...211

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, dummeste jeg har hørt. Jeg løper på Sørenga hver morgen. Og jeg er gladlubben. Ser mange som meg som trimmer rundt her hver morgen.

Er forøvrig ikke noen treningsplass her, så mest løping/turer for de som ikke bader.

Gladlubben 😄  Skal begynne å bruke det uttrykket (om meg selv)  ☺️ 

Anonymkode: 8ec03...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er enig med deg, samtidig så er det instababes som tar bilder her ute. Jeg bor her og ser det hver sommer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er enig med deg, samtidig så er det instababes som tar bilder her ute. Jeg bor her og ser det hver sommer. 

Bor her jeg og, så skjønner litt hva hun mener. Men når jeg tramper rundt her hver morgen ser jeg flest slike som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gladlubben 😄  Skal begynne å bruke det uttrykket (om meg selv)  ☺️ 

Anonymkode: 8ec03...8f5

☺️☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så trist menneskesyn. Så en mest mulig funksjonell kropp er stygt, og man bør presse i seg masse cola og burgere for estetikkens skyld?

Anonymkode: 90e3a...802

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du er der på feil tidspunkt. På senteret jeg trener så observerer jeg at på morgenen og fram til ca 13 så er det en god blanding av mye forskjellig. Eldre, trente, folk som nettopp har startet og lignende.. Etter skoletid så er det som den lenger opp her sier, masse ungdommer, som ofte ser fit ut, fordi slik er jo kroppene deres. Og på ettermiddagen kommer de "sterke" mennene og kvinnene. 

Anonymkode: 5c7a9...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På SATS-senteret jeg trener er det stor variasjon, både i alder og fasong. Men jeg er uansett der for min egen del, så jeg er ikke så opptatt av de rundt meg. 

Hilsen tjukk og treningsglad

Anonymkode: c6f6a...cd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...