AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #21 Skrevet 25. mai 2021 sjallabajs skrev (3 minutter siden): Gleder meg😁 Når starter det? Neste år, så du har god tid å glede deg på! Anonymkode: eb0f1...259 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #22 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg sier som alle de andre irriterende menneskene: hvem er desse folka?? Kjenner kanskje igjen 4-5 stykker Anonymkode: 408da...040 Kjente ikke så mange jeg heller, men tror egentlig det er en god blanding av folk som er kjent for dem som er 35+, og så endel nylig kjente influensere og realitydeltakere. Synes det er helt greit at Farmen også prøver å appellere til yngre folk⭐⭐ Anonymkode: eb0f1...259
Ctrl Skrevet 25. mai 2021 #23 Skrevet 25. mai 2021 (endret) Ah, Niklas og Mini. To friskiser som kommer til å underholde oss mye! Skappel og Grini kan bli interessant. Sophie Elise kunne de ha spart seg for. Synes ingenting om at media og TV2 spesielt melker henne overalt. Selbekk og Totland har jeg lite kjennskap til, annet enn at jeg vet hvem det er. Øyunn kjenner jeg fra Sommerhytta, men synes det er rart at hun får innpass av Farmen Kjendis for kun det... Kjenner ikke til Rehman, men tenker hun kan fort bli en joker basert på hennes komikerstatus! Dreyer, Ezzari og Simensen vet jeg heller ikke hvem er. Farmen D og E-Kjendis neste år altså. Noe sier meg at denne kjendisstatusen er blitt meget utvannet. Men det kan jo bli underholdende likevel. Endret 25. mai 2021 av Ctrl 12
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #24 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dorthe Skappel er vel den mest kjente der vil jeg si, som fremdeles er aktuell da Anonymkode: e3ca0...491 Ja, har selvsagt hørt om henne og hun Kirsti, Niklas, Mini og sophie Elise. Anonymkode: 408da...040 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #25 Skrevet 25. mai 2021 SE AS klarer ikke mer en ett par dager på gården. Da blir selfie trangen for stor. Anonymkode: 89964...701 14
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #26 Skrevet 25. mai 2021 Ved første øyekast så er det ingen av disse kjendisene som fenger meg eller jeg tenker at Å jaaa dette må jeg få med meg haha, men det betyr jo ikke at det ikke vil bli en bra sesong. Jeg ser egentlig på lite reality, men jeg så på Farmen forrige sesong og det ble topp underholdning for meg. Øde trakk meg inn fordi jeg var nysgjerrig på han og han leverte jo topp underholdning😊 Nå har jeg nettopp sett ferdig Kompani Lauritzen og det var en fantastisk sesong med nydelige folk og med en super verdig vinner. Men kjenner også at jeg er litt metta og orker ikke engasjere meg i nye kjendiser igjen nå, men det er jo leeeenge til programmet sendes på tv så kanskje jeg blir interessert igjen til da...😇 Anonymkode: d622d...097 4
Anki- Skrevet 25. mai 2021 #27 Skrevet 25. mai 2021 Digger Niklas og Heine, så denne sesongen skal jeg helt klart se 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #28 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): SE AS klarer ikke mer en ett par dager på gården. Da blir selfie trangen for stor. Anonymkode: 89964...701 Garantert 😂 Anonymkode: e3ca0...491 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #29 Skrevet 25. mai 2021 Uff, for en kjedelig gjeng de har fått tak i i år. Nå begynner de virkelig å gå tom for kjendiser 😬 Sikkert noen som er flinke til å jobbe, men det er jo ikke noe underholdning i bare det. Kjersti Grini er jo f.eks en stor kjendis, men hun blir nok veldig anonym og kjedelig i et slikt konsept. Det er sikkert han frittalende kristne som står for dramatikken i år. Sophie Elise kunne sikkert også laget litt leven, men hun tror jeg neppe holder ut lenge, basert på hvordan jeg kjenner til henne fra før. Anonymkode: 70fdf...6b5 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #30 Skrevet 25. mai 2021 Håpet Isak Dreyer tar hele greia, han er passe irriterende men helt suveren og den mest verdige vinneren uten å ha sett ett sekund enda. Vil ha han i finalen sammen med Niklas Bårli som bare er søt og morsom. Anonymkode: e4e75...007 13
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #31 Skrevet 25. mai 2021 Sophie Elise er jo venninne med Anniken som var med i fjorårets sesong og jeg vil anta hun har et ønske om å overraske folk slik Anniken nok gjorde for mange. Jeg er helt sikker på at SE på mange måter er ei flott og jordnær jente og at hun ikke er redd for å ta i et tak. At hun har tatt mange operasjoner er i og for seg også et personlig valg som hun er i sin fulle rett til å ta. Utfordringen for meg og det jeg synes er problematisk er jo at hun lever av sosiale medier hvor kropp og utseende er 90% av hva hun «selger» følgerne sine. For meg blir det da bare merkelig når hun sier at operasjonene ikke har gitt henne bedre selvfølelse eller gjort henne lykkeligere - og så i neste øyeblikk står hun avkledd på IG og viser stolt fram kroppen sin fra alle vinkler...og forteller hvor fin hun føler seg...puhh.. Hun har jo flere hundre tusen følgere på IG og da blir det problematisk i mine øyne. Hadde hun hatt et annet yrke eller få følgere i SM så ville jo saken stilt seg noe annerledes, for da ville ikke påvirkningskraften hennes vært så stor.. Men at hun er ei tøff jente med en fin personlighet, joda helt sikkert. Anonymkode: d622d...097 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #32 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Håpet Isak Dreyer tar hele greia, han er passe irriterende men helt suveren og den mest verdige vinneren uten å ha sett ett sekund enda. Vil ha han i finalen sammen med Niklas Bårli som bare er søt og morsom. Anonymkode: e4e75...007 Digger Shabana Rehman, og håper hun også kommer langt🙌🙌🙌 Anonymkode: e3ca0...491 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #33 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Uff, for en kjedelig gjeng de har fått tak i i år. Nå begynner de virkelig å gå tom for kjendiser 😬 Sikkert noen som er flinke til å jobbe, men det er jo ikke noe underholdning i bare det. Kjersti Grini er jo f.eks en stor kjendis, men hun blir nok veldig anonym og kjedelig i et slikt konsept. Det er sikkert han frittalende kristne som står for dramatikken i år. Sophie Elise kunne sikkert også laget litt leven, men hun tror jeg neppe holder ut lenge, basert på hvordan jeg kjenner til henne fra før. Anonymkode: 70fdf...6b5 Jeg tror det kan bli bra!! Anonymkode: e3ca0...491
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #34 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Digger Shabana Rehman, og håper hun også kommer langt🙌🙌🙌 Anonymkode: e3ca0...491 Aldri hørt om henne jeg. Anonymkode: 64556...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #35 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri hørt om henne jeg. Anonymkode: 64556...7c1 Nå har du det🤣 Anonymkode: eb0f1...259 3
Smurfii Skrevet 25. mai 2021 #36 Skrevet 25. mai 2021 åååh! Isak og Niklas🤩👏🏻 Da er det verdt å få med seg, fått så godt inntrykk av de begge!!🙂 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #37 Skrevet 25. mai 2021 Smurfii skrev (22 minutter siden): åååh! Isak og Niklas🤩👏🏻 Da er det verdt å få med seg, fått så godt inntrykk av de begge!!🙂 Håper Niklas kommer langt! Han er så gøy!💓💓 Anonymkode: e3ca0...491 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #38 Skrevet 25. mai 2021 Blir spennende med sophie Elise 😀 Anonymkode: 6b5e4...e04
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #39 Skrevet 25. mai 2021 Kjedelig cast i år. Anonymkode: 3f55c...f9a 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #40 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir spennende med sophie Elise 😀 Anonymkode: 6b5e4...e04 Det tror ikke jeg🤣 Anonymkode: eb0f1...259 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå