AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #41 Skrevet 25. mai 2021 Dorthe og Niklas jobber sammen i God Kveld Norge og Dorthe og Sophie Elise er (merkelig nok) bestevenner etter at Skappel hadde et strikkesamarbeid med SE. Blir nok en del allianser. Anonymkode: adf9d...917 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. mai 2021 #42 Skrevet 25. mai 2021 Mini var en av favoritt fotballspillerene mine på 90 tallet, gleder meg til å se han.
Østkantgutt1913 Skrevet 25. mai 2021 #43 Skrevet 25. mai 2021 Skal ikke se når Sophie Elise er med.. Greier ikke henne.. 11
Sigyn Skrevet 25. mai 2021 #44 Skrevet 25. mai 2021 Tipper også at Sophie Elise vil bruke Farmen til å gi et godt inntrykk, slik som Anniken. Hun vet hva hun gjør (og er nok en grei person i bunn, for all del), så blir faktisk overrasket hvis hun syter og klager fordi det ikke er "glam". Liker Niklas! Ellers ingen sterke følelser rundt noen av deltakerne egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #45 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri hørt om henne jeg. Anonymkode: 64556...7c1 Er hun komikeren som løftet på Krekar for en del år tilbake. Anonymkode: e4e75...007 7
Gjest Maxwell Skrevet 25. mai 2021 #47 Skrevet 25. mai 2021 Dette så ikke så veldig interessant ut egentlig, men kommer sikkert til å se på det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #48 Skrevet 25. mai 2021 Sigyn skrev (27 minutter siden): Tipper også at Sophie Elise vil bruke Farmen til å gi et godt inntrykk, slik som Anniken. Hun vet hva hun gjør (og er nok en grei person i bunn, for all del), så blir faktisk overrasket hvis hun syter og klager fordi det ikke er "glam". Liker Niklas! Ellers ingen sterke følelser rundt noen av deltakerne egentlig. Hehe hun kommer nok ikke til å åpenlyst syte nei, for det er bad for business. Tror derimot hun kommer til å trekke seg, og oppgi en grunn som gir sympati og applaus. Da blir det vinn vinn, både sympati OG hjem til glam. Som gir klikk og likes. Som gir cash👌 Hun vet absolutt hun gjør ja. Anonymkode: e3ca0...491 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #49 Skrevet 25. mai 2021 Skuffende cast. Kjenner til 5 av dem. Håper de får med Öde på Torpet, da er sesongen reddet. Anonymkode: e987b...b60 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #50 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skuffende cast. Kjenner til 5 av dem. Håper de får med Öde på Torpet, da er sesongen reddet. Anonymkode: e987b...b60 Kunne tenkt meg å se ekskona til Andreas Nørstrud på Torpet jeg😂 Anonymkode: eb0f1...259 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #51 Skrevet 25. mai 2021 ....og for å hoppe et år frem i tid så håper jeg "fenriken" er med. Da hadde jeg virkelig fulgt med. Jeg synes årets gjeng er en fin gjeng. Kjente igjen de fleste. Så få vi heller satse på at "fenriken" blir med neste år. Anonymkode: db8ba...e6f 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #52 Skrevet 25. mai 2021 allesote skrev (1 time siden): Har ikke Dorthe vært med før? Det er det jeg mener og. Men finner ikke ut av det. Prøvd å Google.. Anonymkode: f665c...387
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #53 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ....og for å hoppe et år frem i tid så håper jeg "fenriken" er med. Da hadde jeg virkelig fulgt med. Jeg synes årets gjeng er en fin gjeng. Kjente igjen de fleste. Så få vi heller satse på at "fenriken" blir med neste år. Anonymkode: db8ba...e6f Det hadde vært fantastisk! Anonymkode: e3ca0...491 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #54 Skrevet 25. mai 2021 Her har TV2 reagert lynkjapt med å få med seg Isak fra Norges tøffeste. Dorte Skappel blir vel Sophie Elises støttekontakt der inne. Anonymkode: 03b11...b4c 12
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #55 Skrevet 25. mai 2021 lsklars skrev (5 timer siden): Skal ikke se når Sophie Elise er med.. Greier ikke henne.. Ta det med ro, hun holder nok ikke ut der særlig lenge..... Anonymkode: bd311...4cf 11
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #56 Skrevet 25. mai 2021 Blir interessant å se om tupéen til Selbekk holder seg på plass. Anonymkode: 9c40e...49f
Janzypants Skrevet 25. mai 2021 #57 Skrevet 25. mai 2021 allesote skrev (6 timer siden): Har ikke Dorthe vært med før? Du tenker ikke på Skal vi danse? Der var hun med. Jeg kan ikke huske at hun har vært med i farmen kjendis enda:) 1
allesote Skrevet 25. mai 2021 #58 Skrevet 25. mai 2021 Janzypants skrev (53 minutter siden): Du tenker ikke på Skal vi danse? Der var hun med. Jeg kan ikke huske at hun har vært med i farmen kjendis enda:) Tror faktisk jeg kanskje blander henne med Vendela🤔 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #59 Skrevet 26. mai 2021 Jeg ble litt skuffa over denne gangens cast, faktisk Jeg anser meg selv for å være relativt godt oppdatert innenfor "kjendisverdenen", men jeg kjente kun igjen 9 stk. (egentlig er det kun 7, da jeg ikke kjente igjen verken Shaban eller Heine kun ved bilde, men når jeg leste navnene, så vet jeg hvem det er. Hadde dog ikke kjent de igjen på gata 😛 ) 2 stk er "flaks" at jeg kjente igjen, men det er fordi jeg fulgte med på sommerhytta i fjor og at jeg svippa innom "Norges tøffeste" 20 minutter én episode 😛 Skal si det er tynt i rekkene hva gjelder "kjendiser" nå, ass 🙈 Verken Øyunn eller Isak kan vel kalle seg kjendiser sånn egentlig?? Hva gjelder Adam Ezzari, Ingrid Simensen og Vebjørn Selbekk aner jeg ingenting om. Eneste jeg vet er at Selbekk er redaktør for den kristne dagsavisen Dagen. Skal uansett følge med når den tid kommer. Vil jo alltids bli kjent med deltakerne etterhvert, så spiller forsåvidt ingen rolle at man ikke kjenner til dem fra før (sånn er det jo hvert år med vanlig farmen), men at det skal være SÅ enkelt å bli omtalt som kjendis, syns jeg er litt rart De får jo tross alt ganske godt betalt for å være med her, så vidt jeg vet. Kan jo ramse opp de jeg visste hvem var: (Mine mest kjente øverst) - Dorthe Skappel - Sophie Elise - Niklas Baarli - Kjersti Grini - Mini Jakobsen - Heine Totland - Shabana Rehman (husker da hun løfta Krekar) - Øyunn Krogh - Isak Dreyer De fem øverste er for meg ca like mye kjent. Neida, men det skal bli spennende å se når det starter! Jeg regner med at det skal sendes rett over nyttår slik det har pleid? Anonymkode: b0a56...de3 2
Amatariel Skrevet 26. mai 2021 #60 Skrevet 26. mai 2021 Gjør meg ikke så mye at ikke alle er like kjent for meg. Jeg visste f.eks ikke hvem Lasse og Øde var foran årets sesong, men det ble jo ganske bra det 😄 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå