AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Del Skrevet 24. mai 2021 Den står til 10.000. En 07 Corolla.st.vogn. Jeg har kjøpt en 3 år gammel Auris st vogn nå, men i og med at vi jobber på en gård noen ganger i uka kunne jeg trengt en bil det ikke er så nøye med. Og min gamle kjenner jeg jo. Hva tenker dere? Den må skifte bremser og snart i en eu kontroll. Sist jeg kjørte kom det masse sort eksos ut mulig den da fikk for mye diesel? Er det dyrt å reparere? Anonymkode: d15a6...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 24. mai 2021 #2 Del Skrevet 24. mai 2021 En bilforhandler som ikke ordner dette før salg?? Nei jeg ville ikke kjøpt den tilbake, kjøp heller en gammel hilux, de går og går og er som en traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Del Skrevet 25. mai 2021 Bruker du bilen din når du jobber på gård? Kan forstå impulsen om å ønske den gamle bilen tilbake, men det gir ikke mye mening lel. Det er jo kostnader knyttet til det også...veiavgift, forsikring, reparasjoner og vedlikehold - du er fort opp i minimum 20000 kr/år. Anonymkode: 9cf33...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå