Gå til innhold

Treningsdames sommerprosjekt - ned i vekt


treningsdame

Anbefalte innlegg

Heisann 😃 Aldri trodd jeg skulle finne på å lage meg en slik dagbok her inne, men etter å ha lest andres her inne har jeg funnet mye inspirasjon og lyst til å starte på min egen reise til et sunnere liv. Jeg ønsker å bruke dagboken her inne som drakraft på dager hvor jeg sliter med å holde meg selv motivert, og håper selvfølgelig andre som er på samme reise ønsker å dele tanker og opplevelser med meg her inne i dagboken min.

Dette er først og fremst et prosjekt jeg ønsker å starte nå og holde på med til midten av august. Med andre ord hyppige oppdateringer og en hard innsats fra min side frem til den tiden, med et endelig mål om å finne ut hvor mye jeg klarer å forandre kroppen min/helsen min og psyken min innen den tid. 

Litt om meg selv: Jeg er 25 år, student på fulltid. Jeg er glad i å trene, og har et generelt sunt kosthold. Jeg er derimot ikke flink på å telle kalorier/passe på at jeg ikke går i overskudd, og litt for glad i godteri, oftest i helgene, men nå i eksamensperioden lyver jeg om jeg ikke sier at jeg har kost meg litt ekstra, også i ukedagene. 

I morgen kommer jeg til å gå på vekten, samt ta mål som jeg legger ut her. 

Tanken bak denne dagboken er å ha en plass som jeg føler "holder meg ansvarlig", hvor jeg kan dele litt rundt mitt ukentlige aktivitetsnivå samt progresjon i form av cm og kg i minus som eventuelt måtte komme etter hvert!

Håper du ønsker å følge dagboken min 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

treningsdame skrev (1 minutt siden):