AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Hei😊sovnet på sofaene i går kveld,i en kanskje litt merkelig stilling. Jeg lå på siden ,med brystet /magen ned mot sofaen ,og holdt rundt en pute. Var en litt vridd liggestilling,om dere skjønner,våknet slik etter en time. Jeg reiste meg og og gikk inn på kjøkkenet et ærend,ikke vondt i ryggen da Men da jeg skulle sette meg ned i sofaen og bøyde meg forover mot bordet,kjente jeg en ekkel smerte som bygget seg opp,var veldig vondt,smertene gikk som i et belte under ribbeina bak i ryggen på begge sider,og litt nedover ryggen..ble livredd det var noe farlig har ikke kjent slik smerte før.gikk over etter et par minutter,fikk beveget meg litt. Jeg tenkte at det hadde sikkert sammenheng med hvordan liggestilling jeg hadde,men er usikker.har ikke kjent de smertene siden i går ..noen som har opplevd dette som jeg har? Er livredd det kan være noe farlig ,nyrene ol. Noen som har erfaring hilsen bekymret 😊 Anonymkode: 7fa26...5fe
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Er bare såre muskler. Det går over Anonymkode: 004ab...a67 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Ryggvondter med noen alvorlighetsgrad de, tro du meg, vet du uten tvil når er der . Anonymkode: d0991...deb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ryggvondter med noen alvorlighetsgrad de, tro du meg, vet du uten tvil når er der . Anonymkode: d0991...deb Hvordan kan jeg vite det?😉 Ts Anonymkode: 7fa26...5fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå