AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg vet det er en klisjé, men hva feiler det egentlig menn i BMW? Kom akkurat hjem og kom da bak en sånn BMW minivan som lå i 55-60 i 70-sonen. Så jeg kjørte forbi og la meg på 75 km/t med cruise control etter det. Gubben akselererte allerede mens jeg kjørte forbi og lå så kliss inntil min møkkete, ti år gamle Leaf. Kunne tidvis ikke lese skiltet en gang. Slik kjørte han en halv mil til jeg slapp han forbi i en busslomme. Da hentet jeg den pinadø inn igjen! Nå lå han i 70 i 80-sonen. Hø? Skjønner ikke. Mannen min sa at han kanskje følte seg truet av å bli passert av en elbil. Men hvem i alle dager kjører slik pga. en sånn greie? Anonymkode: d4a9e...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Del Skrevet 24. mai 2021 Folk fra bygda som ikke er vant til elbiler. Anonymkode: 83f68...76c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 24. mai 2021 #3 Del Skrevet 24. mai 2021 Menn i BMW og gamle, crazy damer Toyota yaris. Jeg tuller ikke, de verste Karen'ene er de i Toyota yaris som med nød og neppe besto oppkjøring en gang tidlig på 60 tallet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Del Skrevet 25. mai 2021 Mannen min så denne tråden og måtte le - for det jeg kalte "minivan" sier han er en X5, en sagnomsust SUV. Javel, da. Og så sendte han meg denne, aka "BMW hjerner": https://jalopnik.com/a-water-crossing-in-the-uk-keeps-breaking-bmws-and-ot-1846959309 Anonymkode: d4a9e...d9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. mai 2021 #5 Del Skrevet 25. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min så denne tråden og måtte le - for det jeg kalte "minivan" sier han er en X5, en sagnomsust SUV. Javel, da. Og så sendte han meg denne, aka "BMW hjerner": https://jalopnik.com/a-water-crossing-in-the-uk-keeps-breaking-bmws-and-ot-1846959309 Anonymkode: d4a9e...d9b det kan og være en 2-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Del Skrevet 25. mai 2021 Mujaffas BMW 😚 Anonymkode: 30043...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #7 Del Skrevet 25. mai 2021 Heller menn med stor BMW enn menn med stor BMI. Anonymkode: e441e...d3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 25. mai 2021 #8 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 17.19): Jeg vet det er en klisjé, men hva feiler det egentlig menn i BMW? Kom akkurat hjem og kom da bak en sånn BMW minivan som lå i 55-60 i 70-sonen. Så jeg kjørte forbi og la meg på 75 km/t med cruise control etter det. Gubben akselererte allerede mens jeg kjørte forbi og lå så kliss inntil min møkkete, ti år gamle Leaf. Kunne tidvis ikke lese skiltet en gang. Slik kjørte han en halv mil til jeg slapp han forbi i en busslomme. Da hentet jeg den pinadø inn igjen! Nå lå han i 70 i 80-sonen. Hø? Skjønner ikke. Mannen min sa at han kanskje følte seg truet av å bli passert av en elbil. Men hvem i alle dager kjører slik pga. en sånn greie? Anonymkode: d4a9e...d9b Du vet vel at BMW er for kriminelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #9 Del Skrevet 25. mai 2021 Stort sett unge, pakistanske menn som kjører BMW her. Harry som få. Anonymkode: d830b...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. mai 2021 #10 Del Skrevet 25. mai 2021 On 5/24/2021 at 5:19 PM, AnonymBruker said: Jeg vet det er en klisjé, men hva feiler det egentlig menn i BMW? Kom akkurat hjem og kom da bak en sånn BMW minivan som lå i 55-60 i 70-sonen. Så jeg kjørte forbi og la meg på 75 km/t med cruise control etter det. Gubben akselererte allerede mens jeg kjørte forbi og lå så kliss inntil min møkkete, ti år gamle Leaf. Kunne tidvis ikke lese skiltet en gang. Slik kjørte han en halv mil til jeg slapp han forbi i en busslomme. Da hentet jeg den pinadø inn igjen! Nå lå han i 70 i 80-sonen. Hø? Skjønner ikke. Mannen min sa at han kanskje følte seg truet av å bli passert av en elbil. Men hvem i alle dager kjører slik pga. en sånn greie? Anonymkode: d4a9e...d9b Men hvordan vet vi at vedkommende identifiserte seg som mann? Eller at ikke bilen identifiserte seg som Toyota Yaris? (ja, det lurer jeg litt på.....) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #11 Del Skrevet 25. mai 2021 Er det sånn bil, ts? Dette ser ut som en familiebil? Altså kan det tenkes at det er en drittlei familiefar som får være passiv aggressiv mot en leaf. Ser ikke ut som douche versjonen av bmw? Altså, han lå i 60 i 70-sona, da må det jo være ett eller annet😅 Anonymkode: 582fb...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #12 Del Skrevet 25. mai 2021 On 5/24/2021 at 5:19 PM, AnonymBruker said: Jeg vet det er en klisjé, men hva feiler det egentlig menn i BMW? Kom akkurat hjem og kom da bak en sånn BMW minivan som lå i 55-60 i 70-sonen. Så jeg kjørte forbi og la meg på 75 km/t med cruise control etter det. Gubben akselererte allerede mens jeg kjørte forbi og lå så kliss inntil min møkkete, ti år gamle Leaf. Kunne tidvis ikke lese skiltet en gang. Slik kjørte han en halv mil til jeg slapp han forbi i en busslomme. Da hentet jeg den pinadø inn igjen! Nå lå han i 70 i 80-sonen. Hø? Skjønner ikke. Mannen min sa at han kanskje følte seg truet av å bli passert av en elbil. Men hvem i alle dager kjører slik pga. en sånn greie? Anonymkode: d4a9e...d9b Hva gjør denne situasjonen representativ for menn som kjører BMW? Anonymkode: 4ece4...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittering Skrevet 25. mai 2021 #13 Del Skrevet 25. mai 2021 Tar ikke folk som kjører BMW seriøst. Det er en bil, med et unikt rundt merke. Har kjørt det selv og aner ikke hva som er greia. Tenk å betale overpris for noe du kunne fått for mye mindre penger, men da ikke med det runde merket alle er så opptatt av. Haha. Som et eksperiment kan man jo legge merke til hvor mange stereotyper som kjører bmw. Når man først legger merke til det, er de overalt. Blir litt småkvalm av bmw sjåfører :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #14 Del Skrevet 25. mai 2021 Tiuren skrev (2 timer siden): Men hvordan vet vi at vedkommende identifiserte seg som mann? Eller at ikke bilen identifiserte seg som Toyota Yaris? (ja, det lurer jeg litt på.....) Både mannen min og jeg så jo sjåføren. Veldig godt, siden han kom så tett på. Har googlet X5 og det er den bilen, ikke den lille overfor. Anonymkode: d4a9e...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 25. mai 2021 #15 Del Skrevet 25. mai 2021 Og Audi. Audi av type sportsbil med pappagutter mener jeg. Jeg fiser rundt i en gammel og koselig Audi quattro og er medlem i blinklysets venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #16 Del Skrevet 25. mai 2021 Laraa skrev (2 minutter siden): Og Audi. Audi av type sportsbil med pappagutter mener jeg. Jeg fiser rundt i en gammel og koselig Audi quattro og er medlem i blinklysets venner. Som Audi-sjåfør vil jeg ha meg frabedt slikt snakk! BMW-sjåfører er i en helt annen liga. Selvgode, egoistiske og med høy drittsekkfaktor. Det gjelder begge kjønn som fører en BMW. Nei ass, aldri BMW i garasjen her. Anonymkode: 86f00...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #17 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 20.59): Både mannen min og jeg så jo sjåføren. Veldig godt, siden han kom så tett på. Har googlet X5 og det er den bilen, ikke den lille overfor. Anonymkode: d4a9e...d9b X5 såg ut som douche-bil. De skal vel ikke ligge bak, men samtidig redd for fart😆😆 Anonymkode: 582fb...a46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 27. mai 2021 #18 Del Skrevet 27. mai 2021 On 5/25/2021 at 8:59 PM, AnonymBruker said: Både mannen min og jeg så jo sjåføren. Veldig godt, siden han kom så tett på. Har googlet X5 og det er den bilen, ikke den lille overfor. Anonymkode: d4a9e...d9b Men du kunne ikke se om hen identifiserte seg som mann eller kvinne, eller noe på den skalaen.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #19 Del Skrevet 27. mai 2021 Gjesp! Anonymkode: d4a9e...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 28. mai 2021 #20 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 22.33): Som Audi-sjåfør vil jeg ha meg frabedt slikt snakk! BMW-sjåfører er i en helt annen liga. Selvgode, egoistiske og med høy drittsekkfaktor. Det gjelder begge kjønn som fører en BMW. Nei ass, aldri BMW i garasjen her. Anonymkode: 86f00...d18 Audi og BMW er nære konkurrenter og er i samme kundesegment. Jeg har et av merkene, og det er kanskje litt tilfeldig. Du ser ikke forskjell på en BMW eller Audi fører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå