AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #21 Skrevet 25. mai 2021 Kan bare snakke av egen erfaring, og den er at jeg aldri (verken da jeg var i 20årene selv eller som 40+) har hatt bra sex med unge gutter på 20-25. Både som ung og nå, har jeg derimot mange positive erfaringer med menn på 35+. Min konklusjon er at ingen menn under 35 er vits i å ligge med. Jeg gidder ikke å være den som lærer dem hvordan de tilfredsstiller en kvinne. Jeg vil ha menn som vet hva de gjør og bare trenger små veiledninger (siden alle damer tross alt er forskjellige). 🙂 Anonymkode: 38337...12a 10
Majer Skrevet 25. mai 2021 #22 Skrevet 25. mai 2021 Modenhet har veldig lite med alder å gjøre. En på 24 som droppet festing til fordel for idretten og har hatt tre turer til Afghanistan er på mange måter mer moden enn han på 35 som brukte tjueårene på festing og aldri har vært i et langvarig forhold. 1
jabx Skrevet 25. mai 2021 #23 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Klart det, menn i 20-årene er jo i sin beste alder og vil ha større potensiale til å tilfredsstille kvinner enn 37 år gamle Kåre som sliter med impotens og ølmage. Anonymkode: 54cb9...4cd Her er 47 år gamle kåre med impotens og ølmage. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3742762/Hugh-Jackman-shows-ripped-physique.html 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #24 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan bare snakke av egen erfaring, og den er at jeg aldri (verken da jeg var i 20årene selv eller som 40+) har hatt bra sex med unge gutter på 20-25. Både som ung og nå, har jeg derimot mange positive erfaringer med menn på 35+. Min konklusjon er at ingen menn under 35 er vits i å ligge med. Jeg gidder ikke å være den som lærer dem hvordan de tilfredsstiller en kvinne. Jeg vil ha menn som vet hva de gjør og bare trenger små veiledninger (siden alle damer tross alt er forskjellige). 🙂 Anonymkode: 38337...12a Hvor finner man de???!!! Er det store spørsmålet. Er vel allerede i forhold dem da, eller så er det langt mellom gullet blant gråsteinene😆🥲 Anonymkode: 037e8...72e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #25 Skrevet 26. mai 2021 Kvinner vil som regel komme til dekket bord når det gjelder økonomi, sengeferdigheter, utdannelse osv, så derfor er menn i 30 årene beste valget. De er ferdig med utdannelse, fått nok erfaring og har fortsatt ungdommelighet/lekenhet i seg. Anonymkode: 4779e...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #26 Skrevet 26. mai 2021 Menn skal kun knulle nedover i alder. Sånn er det. Anonymkode: 00f2e...d2b
Gjest Red Queen Skrevet 28. mai 2021 #27 Skrevet 28. mai 2021 On 5/24/2021 at 9:44 AM, AnonymBruker said: Leser en hel del innlegg om aldersforskjeller, sex med eldre og spesielt yngre menn, og damer med fantasier om menn som er i begynnelsen av 20- årene. Kan en mann (gutt) i 20- årnene virkelig tilfredstille en dame på 30-40 år? Jeg bare lurer.. tenke nesten at menn i starten i 20-årene ikke er ferdigvokst engang jeg... Anonymkode: f24cc...c75 Huff, jeg synes det er så nedlatende å snakke om at menn i 20 årene ikke er seksuelt ferdigvoksne. Selvsagt kan en mann i 20-årene tilfredsstille ei på 30-40, akkurat som en kvinne i 20 årene kan tilfredsstille en eldre mann. Jeg er 40 og har en helt fantastisk FF på 27. Han er åpen, høflig og hensynsfull, eksperimentell og viril som få. Jeg tenker at vi ikke skal å henge oss så opp i alle disse kriteriene vi setter for dating, alder, jobb, utdannelse osv, men at vi heller bør fokusere mere på selve mennesket, og om vi opplever en tiltrekning/tenning for vedkommende eller ikke. Kriterie-fetisjisme er en u-ting som kommer fra nettdating, tror jeg.
Gjest draug 75 Skrevet 28. mai 2021 #28 Skrevet 28. mai 2021 Altså jeg er midt i førtiårene, men jeg husker jo hvem de var, de som alle ungjentene var så opptatte av. Det burde ikke forbause at de bare var ute etter å sprette flest mulig hinner og tømme seg i flest mulig. Og der har vi nok den oppfatninga om at unge menn er slik og slik, fordi det er minnene om hva de fleste kvinner hadde oppi seg sist i tenårene og et stykke på tjuetallet som er styrende for erfaringene med unge menn. Det er nok å minne om at dårlige elskere finnes i alle aldre. Personlighet og hva men er ute etter med sexen har mer å si for ytelsen enn alder. Punktum. Det finnes de som aldri lærer, og de finnes de som lærer fort.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #29 Skrevet 29. mai 2021 PassionatePatti skrev (På 24.5.2021 den 14.51): Det er absolutt mulig, ja. De som jeg har hatt sex med, som har vært i 20-årene, har allikevel hatt noe erfaring. Så unge gutter får jo også mange orgasmer og kan holde på i evigheter Anonymkode: c01ff...c65
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #30 Skrevet 29. mai 2021 Foretrekker eldre menn, er selv i 20-årene. Har blitt dårlig behandlet av alle mine jevnaldrende partnere. hatt veldig god sex med en på 53. Har også hatt en i 40-årene som også var flink og ikke minst tålmodig, som er vitkig for meg. Anonymkode: a06d9...ade 9
PassionatePatti Skrevet 13. juni 2021 #31 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 12.18): Så unge gutter får jo også mange orgasmer og kan holde på i evigheter Anonymkode: c01ff...c65 Nettopp, og selv om de skulle komme etter 10 sekunder, tar det ikke lang tid før de er kåte igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #32 Skrevet 14. juni 2021 Jeg har hadde en mannlig fast elsker/kjæreste i to år som var 14 år yngre enn meg. Aner ikke hvor han hadde det fra, men han var bare 23 år og elsket som en gresk Gud . Tok seg god tid i starten. Var øm og talmodig. Samtidig som han kunne være leken og åpen for det meste da vi ble litt bedre kjent. Han oste trygghet og selvtillit. Og det tror jeg er nøkkelen her. Kvinner liker menn med selvtillit i senga og som bruker denne på å tilfredsstille kvinnen. Ikke først og fremst seg selv. At min fantastiske elsker kun var 23 år var nok mer en tilfeldighet. Dette handler først og fremst om personlighet. Anonymkode: 1d382...cb1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #33 Skrevet 14. juni 2021 Rotemor skrev (På 25.5.2021 den 1.54): Nå er ikke 20-25 midt i livet akkurat... Nei, midt i livet er vel rundt 40-50. Anonymkode: bc154...de6 1
DaddyDom Skrevet 14. juni 2021 #34 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 9.44): Leser en hel del innlegg om aldersforskjeller, sex med eldre og spesielt yngre menn, og damer med fantasier om menn som er i begynnelsen av 20- årene. Kan en mann (gutt) i 20- årnene virkelig tilfredstille en dame på 30-40 år? Jeg bare lurer.. tenke nesten at menn i starten i 20-årene ikke er ferdigvokst engang jeg... Anonymkode: f24cc...c75 Ja absolutt, men det er stor forskjell mellom menn. Det finnes de som ikke tar lærdom av tidligere erfaring. De som kun bryr seg om seg selv osv. Men ja generelt sett vil en 30åring prestere mye bedre enn en 20åring vil jeg tørre å påstå. 1
DaddyDom Skrevet 14. juni 2021 #35 Skrevet 14. juni 2021 jabx skrev (På 25.5.2021 den 13.26): Her er 47 år gamle kåre med impotens og ølmage. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3742762/Hugh-Jackman-shows-ripped-physique.html Impotens blant unge menn er faktisk økende. Men det har med psyke å gjøre. Synes mange yngre menn idag sliter med selvtillitten. Mer modne menn er mer trygge på seg selv. Også hvis det er fysisk impotens så vil jeg si at hvis impotenst i en alder av 37år så må personen røyke eller ha dårlig kosthold. Er man sunn er ikke dette noe problem. Men folk er jo også forskjellig der.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #36 Skrevet 14. juni 2021 Min beste opplevelse var med en mann på 45. Jeg er selv 28. som en annen her nevnte, veldig mange menn er opptatt av "dunk,dunk,dunk" i senga, de kjører på, kommer raskt og så er de liksom ferdige. For meg spiller det da en liten rolle at f.eks en ung mann raskt er klar igjen for en ny runde, hvis rundene er dårlige i utg.pkt. Han på 45 jeg hadde sex med var helt fantastisk med fingre og tunge, og tok seg goood tid. Anonymkode: 67cdb...7b6 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #37 Skrevet 14. juni 2021 Synes unge menn er ivrige i senga, og er mer åpen for å prøve nytt. De er også veldig opptatt av min orgasme. En menn på min alder og eldre er mer satt. De eksperimenterer ikke like mye og tror de er bedre i senga enn de egentlig er. De er også oftere mer egoistiske synes jeg. Dog er det menn på min alder og litt eldre jeg har opplevd best sex med. Jeg er selv 38 og liker å eksperimentere mye. Anonymkode: b4493...ae0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå