Gå til innhold

K45 - er det galt av meg..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 time siden):

Ja? Det er jo nettopp det som er det gale her. Jeg hadde aldri noensinne tilgitt en venninne for dette. Hadde aldri villet ha noe med henne å gjøre igjen.

Hva gjør til at du skal reagere slik over 2 voksne menneskers egne valg?

Anonymkode: 90a20...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva gjør til at du skal reagere slik over 2 voksne menneskers egne valg?

Det er kun følelser som snakker her. Jeg snakker som mor. Mellom venner er det enkelte ting man bare ikke gjør og dette er en av de. Det er min reaksjon og jeg vet at det hadde vært uakseptabelt hos absolutt alle jeg kjenner også.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Det er kun følelser som snakker her. Jeg snakker som mor. Mellom venner er det enkelte ting man bare ikke gjør og dette er en av de. Det er min reaksjon og jeg vet at det hadde vært uakseptabelt hos absolutt alle jeg kjenner også.

Jeg spør igjen hvorfor du kutter ut en venninne pga hennes frie vilje som ikke berører deg på noe som helst vis? Jeg regner med din sønn ikke blir kuttet ut, selv om hans handling består i nøyaktig det samme?

Og hvor kommer dette "ting en bare ikke gjør" fra og hva begrunnes det i? Vær snill og iallefall la det være et snev av logikk i svaret.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spør igjen hvorfor du kutter ut en venninne pga hennes frie vilje som ikke berører deg på noe som helst vis? Jeg regner med din sønn ikke blir kuttet ut, selv om hans handling består i nøyaktig det samme?

Og hvor kommer dette "ting en bare ikke gjør" fra og hva begrunnes det i? Vær snill og iallefall la det være et snev av logikk i svaret.

Leser du ikke hva jeg skriver? Jeg svarer kun utifra følelser. Dette er ikke noe du kan diskutere meg ut av eller spørre etter logikk.

Jeg tenker at det er nytteløst å forklare sånne ting til sånne som deg. Når du er helt ensporet og ikke evner å se nyanser eller sette deg inn i andre menneskeres følelsesliv så er det dødfødt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Håper dere ser i mine innlegg at jeg aldri har vurdert å ha sex med han. Men jeg har tenkt veldig mye på det de siste tre dagene.

Hadde aldri likt det selv hvis min gode venninne hadde sex med min sønn da han var 20. Det blir med fantasiene. Det er nok det for meg ...

Har bestemt meg for å ikke besøke min venninne før jeg klarer å tenke/drømme om noen på en mer passende alder 😅

Anonymkode: 42165...c0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er skilt, 45 år og ikke i forhold nå. Var endelig på hyttetur med en god venninne i helga. Vi er aktive og liker å løpe, men min venninne hadde vondt i kneet og måtte være i ro denne helga.

På lørdags morgen kom hennes sønn innom på hytta for å gjøre klart noe på familiens båt. Han er 20 år og veltrent og veldig attraktiv. Jeg må innrømme, litt flaut, at jeg kastet et par ekstra blikk på han nede på brygga. Jeg tok på meg løpeklær og skulle ta en fin runde etter frokost. Rett før jeg skulle starte ropte mammaen til sønnen «bli med å løp litt da vel, jeg har vondt i kneet og ...... trenger litt motstand i løypa». Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si og smilte og sa «så fint, det blir moro!». 

Vi løp og vekslet på å ligge foran og bak. Sa ingenting til hverandre og gjorde ingenting med hverandre. Likevel ble jeg helt oppslukt av situasjonen. Så mye på kroppen hans når han var foran og tenkte mye på at han kunne se på meg når han var bak...

Vi var tilbake på hytta etter 8 km med deilig løping. Vi var svette og jeg så absolutt på overkroppen da han vrengte av seg t-skjorta og gikk i dusjen. 

Etterpå var jeg helt opphengt i dette. Fantaserte om dette i dusjen og kom flere ganger. På natta og neste morgen også. Sønnen reiste hjem samme dag. 

Når jeg er hjemme igjen klarer jeg ikke å tenke på annet enn sex med ham... Er det galt av meg..? Burde jeg ta en pause fra min venninne..? Kommer aldri til å ha sex med han, men jeg har ikke vært så klar for sex siden begynnelsen av tyveårene... kommer typisk alene 2-3 ganger/mnd. Nå kommer jeg minst 2-3 ganger daglig... 

Trenger råd som ikke inkluderer sex med min venninnes sønn. Det er helt uaktuelt! Heldigvis er ikke mine barn på samme alder. De er ikke omgangsvenner, så det er ingen fare for at han dukker opp hjemme hos meg heldigvis 🙂

Du får snu på flisa og lese samme historien men denne gangen med en mann på 45 år som runker 5 ganger etter en joggetur med den 20 år gamle datteren til kompisen hans. 

# Gamle Creepy Griser etter min mening. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (14 minutter siden):

Leser du ikke hva jeg skriver? Jeg svarer kun utifra følelser. Dette er ikke noe du kan diskutere meg ut av eller spørre etter logikk.

Jeg tenker at det er nytteløst å forklare sånne ting til sånne som deg. Når du er helt ensporet og ikke evner å se nyanser eller sette deg inn i andre menneskeres følelsesliv så er det dødfødt. 

Det nytteløse her er vel å gå til det skritt å kutte ut folk pga at de har vært med på en høyst frivillig handling som ikke på noen måte går ut over et eneste levende individ på denne jord.

Du går altså til disse skritt og går da imot høyst private handlinger som ikke på noen måte går ut over deg.

Man må spørre seg hvem som er den ensporede det er nyttesløst å diskutere med her er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her.

Håper dere ser i mine innlegg at jeg aldri har vurdert å ha sex med han. Men jeg har tenkt veldig mye på det de siste tre dagene.

Hadde aldri likt det selv hvis min gode venninne hadde sex med min sønn da han var 20. Det blir med fantasiene. Det er nok det for meg ...

Har bestemt meg for å ikke besøke min venninne før jeg klarer å tenke/drømme om noen på en mer passende alder 😅

Hva tror du han tenkte om deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det nytteløse her er vel å gå til det skritt å kutte ut folk pga at de har vært med på en høyst frivillig handling som ikke på noen måte går ut over et eneste levende individ på denne jord.

Du går altså til disse skritt og går da imot høyst private handlinger som ikke på noen måte går ut over deg.

Man må spørre seg hvem som er den ensporede det er nyttesløst å diskutere med her er.

Blablabla...

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (6 minutter siden):

Blablabla...

Jeg skjønner.

Skrevet

så fint at du har gjenoppdaget ditt sex liv, nyt det, men la det få utløp på andre måter, nyt orgasmene dine

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært fordi han var sønnen til venninna di hadde det etter min mening vært helt innafor å "lodde stemninga" og eventuelt ha et lite eventyr med han. Mange unge menn ser på damer litt opp i årene som en erobring. Men du risikerer at venninna di snur ryggen til deg om dette blir oppdaget så jeg, og de aller fleste, anbefaler at du holder denne fantasien for deg selv. Deilig fantasi er det likevel.  Kos deg med den.

Anonymkode: 9ec68...f55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men du risikerer at venninna di snur ryggen til deg om dette blir oppdaget

Men blir det nødvendigvis oppdaget da ?   Det er det forbudte og hemmelige som er ekstra tennende. Å ta litt sjanser, sniking og smyging gir det en ekstra spenning og "pirr".

Når jeg var 24, hadde jeg sex en periode med en kamerats mor på 52.  Fullstendig hemmelighold, ingen vet noe den dag i dag nesten 30 år etterpå.  Vi tar det med oss i graven. 

Anonymkode: 0aa43...b4f

• Liker 1
Skrevet

Bytt ut med mann å se reaksjoner, sånn bare for gøy. TS alder er en av flere attraksjoner. Vi undertrykker dette gjerne for å unngå skam fra omgivelsene 

• Liker 1
Skrevet
RoH skrev (27 minutter siden):

Bytt ut med mann å se reaksjoner, sånn bare for gøy. TS alder er en av flere attraksjoner. Vi undertrykker dette gjerne for å unngå skam fra omgivelsene 

Dette har ingenting med mann/kvinne, ung/gammel å gjøre men at man knuller sine venners barn.

• Liker 2
Skrevet
visp skrev (23 minutter siden):

Dette har ingenting med mann/kvinne, ung/gammel å gjøre men at man knuller sine venners barn.

Ja nettopp for det har mye med seksuelle attraksjoner som TS beskriver å gjøre. Tenkte du at det er mer moralsk forkastelig å søke sin venns barn enn en prostituert fra Thailand? 

• Liker 1
Skrevet
RoH skrev (6 minutter siden):

Ja nettopp for det har mye med seksuelle attraksjoner som TS beskriver å gjøre. Tenkte du at det er mer moralsk forkastelig å søke sin venns barn enn en prostituert fra Thailand? 

Herregud, for en sammenligning?🤣

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Herregud, for en sammenligning?🤣

Forklar er du snill?  Tror du ikke foreldre føler den samme behov for å beskytte sine barn? Tror du ikke mennesker i alle aldre er sårbare? Belær meg, du skjønner tydeligvis noe jeg ikke gjør om moral og etikk. 

Skrevet
RoH skrev (1 minutt siden):

Forklar er du snill?  Tror du ikke foreldre føler den samme behov for å beskytte sine barn? Tror du ikke mennesker i alle aldre er sårbare? Belær meg, du skjønner tydeligvis noe jeg ikke gjør om moral og etikk. 

Det er sikkert jeg som ikke skjønte det første innlegget ditt. Setningen under skjønte jeg ikke hva hadde med det jeg skrev å gjøre. Men vi snakker nok forbi hverandre. At jeg mener det er galt å inngå en seksuell relasjon til en venns barn betyr vel ikke at jeg syns det er greit å oppsøke en prostituert fra Thailand? Du snakker jo om to forskjellige ting.

Tenkte du at det er mer moralsk forkastelig å søke sin venns barn enn en prostituert fra Thailand? 

AnonymBruker
Skrevet

Du virker fornuftig nok til å la det være... Ikke noe galt i å fantasere, men du bør nok finne deg en som er "lovlig" å ha sex med før du møter sønnen til venninna di igjen.. Ikke koselig om han oppfatter blikkene dine. 

Anonymkode: f3253...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...